A Forma-1-es Bahreini Nagydíj sem ért véget pusztán a kockás zászló leintésével. Az már a futam alatt kiderült, hogy George Russellt vizsgálni fogják, ugyanis ott nyitotta a DRS-t, ahol nem lett volna szabad. A Mercedes versenyzőjének végül elnézték a dolgot, tekintve, hogy egy 700 méteres egyenes 37 méterén volt csak nyitva a hátsó szárny. 2 századmásodpercet ezzel ugyan nyert a második helyen leintett, műszaki hibákkal küzdő pilóta, de a következő kanyarban visszavett, és 28 századot bukott, azaz bőven kompenzálta az előnyszerzést.

Nem kerülte el azonban az elszámoltatást Nico Hülkenberg. A Kick Sauber német versenyzője nem ment át a futam utáni műszaki ellenőrzésen: padlólemeze a mért pontokon jobban elkopott, mint a megengedett. A 9 mm-es maradék helyett az autón mindössze 8,4 és 8,5 mm-es értékeket tudtak mérni. Hasonlóan Lewis Hamilton kínai esetéhez, a pilótát itt is kizárták.

Történt még egy furcsa eset a Nemzetközi Automobil Szövetségnél. A stewardok a futam alatt Carlos Sainzot tíz másodperccel megbüntették, ám azt hitték, hogy a Williams spanyolja nem fogja tudni letölteni büntetését, mivel éppen akkor készült a verseny feladására. Az FIA már át is konvertálta a büntetést 3 rajthelyes visszasorolásra a következő futamba, de ezt végül korrigálták, mivel Sainz végül letöltötte a futamon a tíz másodpercét.