Bármi lehetséges
Bármi lehetséges
Fotó megosztása:
Még csak 24 éves
Még csak 24 éves
Fotó megosztása:
Ilyet még nem vezetett
Ilyet még nem vezetett
Fotó megosztása:
Ezt kapta ajándékba
Ezt kapta ajándékba
Fotó megosztása:
Ki korán kel, aranyat lel
Ki korán kel, aranyat lel
Fotó megosztása:
Hozzá kell szokni
Hozzá kell szokni
Fotó megosztása:
Vérszemet kapott
Vérszemet kapott
Fotó megosztása:
Kiszáll a bank
Kiszáll a bank
Fotó megosztása:
Hiedfeld bízik magában
Hiedfeld bízik magában
Fotó megosztása:
Az új idényhez új sisak is dukál
Az új idényhez új sisak is dukál
Fotó megosztása:
Alkalmazkodni kell
Alkalmazkodni kell
Fotó megosztása:
A sivatagban nem várható felhőszakadás
A sivatagban nem várható felhőszakadás
Fotó megosztása:
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
Fotó megosztása:
Heidfeld szerint jók a változások
Heidfeld szerint jók a változások
Fotó megosztása:
Ő már fizetett
Ő már fizetett
Fotó megosztása:
Jó lett az új autó
Jó lett az új autó
Fotó megosztása:
Nem ő a favorit?
Nem ő a favorit?
Fotó megosztása:
Veszélyes a nagy fogyás
Veszélyes a nagy fogyás
Fotó megosztása:
Jól állnak, de még nem döntöttek
Jól állnak, de még nem döntöttek
Fotó megosztása:
Jól állnak, de még nem döntöttek
A BMW Sauber tavaly végig a 2009-ben bevezetendő hibridrendszer, a KERS leghatározottabb támogatója volt. Eddig is sejteni lehetett, hogy jól állnak a fejlesztéssel – talán a legjobban -, a csapatfőnök, Mario Theissen pedig azt állítja, hogy akár már Melbourne-ben alkalmazhatják is az új technológiát, ha úgy döntenek.
„A KERS-ünk versenyképes állapotban van, azaz már Melbourne-ben is használhatjuk. Csak a lehetséges előnyöket és hátrányokat kell mérlegelnünk. Mellette szól, hogy a pilóták körönként 6,6 másodpercig plusz 82 lóerővel gazdálkodhatnak, azonban a rendszer megnöveli az autó tömegét, ez pedig befolyásolja az egyensúlyt és a gumikopást. Pilótánként és pályánként döntünk majd az alkalmazásról” – mondta Theissen.
Egyelőre nem tudni biztosan, hogy lesz-e olyan autó, amely már a KERS-szel felszerelve köröz a szezonnyitón. Fernando Alonso pár hete azt mondta, hogy a Renault bevetheti a saját rendszerét az Ausztrál Nagydíjon, és a Ferrari is a hibridrendszerrel léphet pályára – bár náluk az elmúlt teszteken többször is meghibásodott a rendszer. Az biztos, hogy a Toyota, a Williams, a Brawn és a Force India KERS nélkül kezdi az idényt.