Idén másodszor a dobogón
Idén másodszor a dobogón
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
A verseny alatt lehet apa
A verseny alatt lehet apa
Fotó megosztása:
Egyelőre nem bír velük a Renault
Egyelőre nem bír velük a Renault
Fotó megosztása:
Theissen kivár
Theissen kivár
Fotó megosztása:
2009-ig marad a német
2009-ig marad a német
Fotó megosztása:
Nálunk a kispadon marad
Nálunk a kispadon marad
Fotó megosztása:
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Fotó megosztása:
Jövőre már győzni kell
Jövőre már győzni kell
Fotó megosztása:
Jó évet zárnak!
Jó évet zárnak!
Fotó megosztása:
3-5 százalék kell még a győzelemhez
3-5 százalék kell még a győzelemhez
Fotó megosztása:
"Jól áll a hajam?"
"Jól áll a hajam?"
Fotó megosztása:
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Fotó megosztása:
2007-re kifogyott a célokból
2007-re kifogyott a célokból
Fotó megosztása:
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
Fotó megosztása:
Nem lesz tartalék!
Nem lesz tartalék!
Fotó megosztása:
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Fotó megosztása:
Kubica tavaly dobogós volt
Kubica tavaly dobogós volt
Fotó megosztása:
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Fotó megosztása:
Január 15-én száll fel a füst
Január 15-én száll fel a füst
Fotó megosztása:
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Fotó megosztása:
A főnök elégedett lehet
A főnök elégedett lehet
Fotó megosztása:
Kubica Kanadában óriásit bukott
Kubica Kanadában óriásit bukott
Fotó megosztása:
Theissen hátrafelé is figyel
Theissen hátrafelé is figyel
Fotó megosztása:
3-5 százalék kell még a győzelemhez
A BMW Sauber hivatalosan is bejelentette, hogy új autóját január 14-én, hétfőn mutatja majd be. Az F108-at az eddigiektől eltérően a csapat a BMW új müncheni létesítményében leplezi le.
A bemutatót követő napon az új autó már munkába is áll – az új valenciai pályán köröz majd.
Mario Theissen, a BMW Sauber főnöke így beszélt a fejlesztésről:
„Természetesen mindig, minden területen lehet javítani, de a legjobb kilátásokat az aerodinamika nyújtja. Nem arról van szó, hogy bizonyos gyenge pontokat kell kiiktatnunk 2008-ra, inkább az a 3-5 százaléknyi teljesítményt kell megtalálnunk, ami még elválaszt minket az élcsapatoktól. Ez finomhangolás kérdése, folyamatos fejlődés ez inkább, mint forradalmi változás” – magyarázta a csapatfőnök.
Theissen azt is elmondta, hogy az F108-as fejlesztése már májusban megkezdődött, szeptember közepén pedig, amikorra a csapat idei eredménye már megingathatatlan lett, minden erejüket erre fordították.