A Honda a jövő évi szabályváltozásokat kihasználva szeretne az élre ugrani, a jelentős szabályváltozások miatt gyakorlatilag mindenki tiszta lappal indul, ők pedig a 2008-as idényt gyakorlatilag fel is áldozták a 2009-es fejlesztések javára. A csapat akár meglepetést is okozhat a következő évben, a csapatigazgató, Nick Fry szerint emiatt pedig számos jelentkező akad a pilótaállásokra. A mostani két versenyző, Jenson Button és Rubens Barrichello szerződése is lejár idén, lehet, hogy le is cserélik őket.
„Teljesen nyíltan gondolkodunk a kérdésről, és ezt a versenyzőink is tudják. Amikor egy ilyen technikai guru a csapatfőnök, mint Ross Brawn, akkor egyértelműen vonzóbb a csapatunk, és a szabályváltozások miatt nagy lehetőség előtt állunk a jövő évben. Reméljük, hogy élni is tudunk vele. Ajánlatokban nincs hiány” – nyilatkozta Fry.
Érzésre jobb, köridőben sehol nincs
Érzésre jobb, köridőben sehol nincs
Fotó megosztása:
Button egy fokkal jobb volt
Button egy fokkal jobb volt
Fotó megosztása:
Drámai fejlesztések jönnek
Drámai fejlesztések jönnek
Fotó megosztása:
Marad a Föld-koncepció, de hondásabb a festés
Marad a Föld-koncepció, de hondásabb a festés
Fotó megosztása:
Mindenki jól jár
Mindenki jól jár
Fotó megosztása:
Még van remény
Még van remény
Fotó megosztása:
A jobb szélen a távozó főnök
A jobb szélen a távozó főnök
Fotó megosztása:
A hondások lemaradhatnak a bajnokság kezdetéről?
A hondások lemaradhatnak a bajnokság kezdetéről?
Fotó megosztása:
Brawn, a megváltó
Brawn, a megváltó
Fotó megosztása:
Button egyelőre nem számít jó eredményre
Button egyelőre nem számít jó eredményre
Fotó megosztása:
Barrichello jól ment a Hondával
Barrichello jól ment a Hondával
Fotó megosztása:
Bizakodó hangulat
Bizakodó hangulat
Fotó megosztása:
A brazil sosem látja a jelzést
A brazil sosem látja a jelzést
Fotó megosztása:
Összenőttek
Összenőttek
Fotó megosztása:
A sereghajtónál folytatja?
A sereghajtónál folytatja?
Fotó megosztása:
Idén nem várnak sokat
Idén nem várnak sokat
Fotó megosztása:
300 futamig meg sem állna
300 futamig meg sem állna
Fotó megosztása:
Levezetésnek mehetne az IndyCarba
Levezetésnek mehetne az IndyCarba
Fotó megosztása:
DC és Barrichello - az öregek golfozgatnak
DC és Barrichello - az öregek golfozgatnak
Fotó megosztása:
Ünneplőben Isztambulban
Ünneplőben Isztambulban
Fotó megosztása:
Egy év még biztos
Egy év még biztos
Fotó megosztása:
Csak eredményekkel juthat 300-ig
Csak eredményekkel juthat 300-ig
Fotó megosztása:
Button kapitány
Button kapitány
Fotó megosztása:
A nagyobbaknak is volt torta
A nagyobbaknak is volt torta
Fotó megosztása:
Eljön az ő idejük is
Eljön az ő idejük is
Fotó megosztása:
Button szinte rajong Brawnért
Button szinte rajong Brawnért
Fotó megosztása:
Nagyjából elégedett
Nagyjából elégedett
Fotó megosztása:
Nem elég gyors az autó
Nem elég gyors az autó
Fotó megosztása:
Vége a fejlesztéseknek
Vége a fejlesztéseknek
Fotó megosztása:
Visszahívták
Visszahívták
Fotó megosztása:
Barcelonában a régi-új fiú a volánnál
Barcelonában a régi-új fiú a volánnál
Fotó megosztása:
Újabb kiscsapatot vesznek a szárnyaik alá?
Újabb kiscsapatot vesznek a szárnyaik alá?
Fotó megosztása:
Senkinek nem biztos a helye
Senkinek nem biztos a helye
Fotó megosztása:
Patrick jöhet, ha akar
Patrick jöhet, ha akar
Fotó megosztása:
Fry szerint nagyon kapós a csapat
Fry szerint nagyon kapós a csapat
Fotó megosztása:
A szerződés még nem téma
A szerződés még nem téma
Fotó megosztása:
Brawnnak az autó a fontos
Brawnnak az autó a fontos
Fotó megosztása:
Együtt maradnak
Együtt maradnak
Fotó megosztása:
A pilótákkal nincs baj
A pilótákkal nincs baj
Fotó megosztása:
Csak a túlélésre játszanak
Csak a túlélésre játszanak
Fotó megosztása:
Alonso fogadása jobbról...
Alonso fogadása jobbról...
Fotó megosztása:
Sikerül elvinni?
Sikerül elvinni?
Fotó megosztása:
15 év szolgálat után visszavonul?
15 év szolgálat után visszavonul?
Fotó megosztása:
Alonso a Hondával, Barrichello mindenkivel tárgyal
Alonso a Hondával, Barrichello mindenkivel tárgyal
Fotó megosztása:
Hol vannak az esőfelhők?
Hol vannak az esőfelhők?
Fotó megosztása:
A fejlesztések még nem hoztak gyümölcsöt
A fejlesztések még nem hoztak gyümölcsöt
Fotó megosztása:
Ross Brawnék hirtelen az élre állnak?
Ross Brawnék hirtelen az élre állnak?
Fotó megosztása:
Alonso helyett ő is jó lesz
Alonso helyett ő is jó lesz
Fotó megosztása:
Ejtik a nyalókát
Ejtik a nyalókát
Fotó megosztása:
Lejárt az ideje?
Lejárt az ideje?
Fotó megosztása:
16 év után válthat
16 év után válthat
Fotó megosztása:
Ide ülhet be
Ide ülhet be
Fotó megosztása:
Senna és Piquet is kitúrhatja
Senna és Piquet is kitúrhatja
Fotó megosztása:
Célba érni is elég lenne
Célba érni is elég lenne
Fotó megosztása:
Brawn 2009-re tekint
Brawn 2009-re tekint
Fotó megosztása:
A német csapat a példakép
A német csapat a példakép
Fotó megosztása:
Innen már csak javulhatnak...
Innen már csak javulhatnak...
Fotó megosztása:
Csak az év végén döntenek
Csak az év végén döntenek
Fotó megosztása:
Ki lesz a párja?
Ki lesz a párja?
Fotó megosztása:
Bátran értékel
Bátran értékel
Fotó megosztása:
Nem akar új társat
Nem akar új társat
Fotó megosztása:
Button és "az álmok ereje"
Button és "az álmok ereje"
Fotó megosztása:
Fry szerint nagyon kapós a csapat
Fry szerint nagyon kapós a csapat
A Honda-vezér az amerikai IndyCar-ban tavasszal futamgyőzelmet szerző női pilóta, Danica Patrick és a Honda viszonyát is tisztázta. Patrick diadala után felmerült, hogy az IRL motorszállítójaként is működő Honda F1-es csapata tesztlehetőséget adhatna a versenyzőnőnek, majd a Kanadai Nagydíj hétvégéjén a sajtó már biztos dologként tudósított a tesztről. Akkor Fry cáfolta, hogy ilyet mondott volna, most pedig bővebben is kifejtette a helyzetet.
„Mi valójában annyit mondtunk, hogy ha Danica szeretné vezetni az autónkat valamikor év végén, akkor mi teljesen nyitottak vagyunk erre. De Danica eddig még nem jelentkezett. Az ajtó azonban nyitva áll, ha érdekli a dolog.”
A 26 éves versenyzőnő korábban azt mondta a lehetőségről, hogy csakis akkor érdekelné a teszt, ha nem csak marketingfogás lenne az egész. Fry egyetért ezzel, és úgy gondolja, hogy ha sor kerül az eseményre, akkor azt komolyan, legalább két napig kellene csinálni.
Patrick jöhet, ha akar
„Az ilyesmi túl drága ahhoz, hogy csak a szórakozás kedvéért csináljuk. Azt hiszem, első lépésként az lenne a legjobb, ha megtudnánk, hogy neki teszik-e, és megismerné a csapatot, és mi is felmérhetnénk, hogy mennyire jó. Egy egyszeri alaklom erre nem is lenne elég. Még egy tapasztalt versenyzővel is jobb kétszer tesztelni, az első nap kiismeri az autót, a rendszerek működését, a nehézségi erőket, a fékezést. Az első nap a felfedezésé, a második napon lehet igazán belemerülni a munkába.”