„Mondhatjuk, hogy a Ferrari gyors, de hogy mennyire, nem tudhatjuk. Nem tudnának ilyen időt, ha nem lennének versenyképesek, de sosem tudhatjuk, mennyi üzemanyaggal mentek. A lassabb köreik, amelyeken gondolom, jobban megtankolva mentek, szintén egész jók voltak, szóval tényleg gyorsak lehetnek” – mondta az angol.
„De nem most van itt az ideje annak, hogy kitaláljuk, ki a gyors és ki nem. Az első versenyre úgyis mindenki fejlesztéseket visz, meg az üzemanyagnál is jelentős különbségek lehetnek, van, aki 10 kilóval megy és lehet olyan, aki 160-nal. Talán a következő teszten már világosabb lesz, mennyit is számít időben tíz kiló benzin. Akkor spekulálhatunk a sebességeken, de egyelőre az a lényeg, hogy az autó fejlesztésén dolgozzunk.”
Button, aki tavaly rögtön az első brawnos tesztjén agyonverte a mezőnyt, majd végig uralta az idény első felét, hangsúlyozta, mostani első tesztnapja nagyrészt azzal telt, hogy megtalálja helyét az autóban, értékelni pedig nehéz a tapasztalatokat, mert Valencia nem tartozik a gyakran használt pályák közé.
„Nehéz megmondani, milyen lesz az idény eleje, mert ez a pálya nem a legjobb ilyen tekintetben. Eléggé különbözik a többi helyszíntől, nagyon más az autó egyensúlya. A mai napon próbáltam elhelyezkedni a pilótafülkében. A Brawnnál tavaly ugyanaz az ülésem maradt, az autóban nagyjából ugyanúgy működött, mint az előző évben. Ezúttal sokkal több dolgot kell kiismerni, szóval egyelőre nem mondanék semmit a kilátásokról.”