A dohányreklámok száműzése után az alkoholtartalmú termékek hirdetései is eltűnhetnek a Forma-1-ből, sőt az egész sportból. Egy kiszivárgott dokumentum szerint a brit Munkáspárt betiltaná az alkoholreklámokat, amennyiben megnyeri a jövő évi választásokat.
A dohányreklámok évekkel ezelőtti betiltásához hasonlóan ezt a lépést is támogatják az európai egészségügyi szervezetek, és sokakban nincs kétség afelől, hogy helyes lenne a szigorítás.
Joe Barry professzor, az ír belgyógyászok szövetségének tagja szerint a tilalom egyenesen „elkerülhetetlen”, és őrült dolog lenne továbbra is engedélyezni az alkoholreklámokat. Tekintettel arra, hogy a Forma-1-es csapatok nagy része Nagy-Britanniában van bejegyezve, a tilalom alól gyakorlatilag senki nem tudna kibújni, abban az esetben pedig pláne, ha az egész unióra kiterjesztenék. Erre van is esély, mert az Európai Bizottság jövőre indítja el az alkoholtartalmú termékekre vonatkozó új akciótervet, amelyben valószínű, hogy a sportszponzoráció korlátozása is szerepel majd.
A Force India nemrég kötött megállapodást a Smirnoff vodkagyártóval, a Williams névadó szponzora jelenleg a Martini, de a Johnny Walker is jelen van a sportban.