A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) még 2011-ben vezette be az előzéseket segítő nyitható hátsó szárnyakat és velük a pályákon az alkalmazásukra szánt szakaszokat.
Az FIA az első két év tapasztalatai alapján 2013-ra szinte mindenütt két zónát vezetett be, a Hungaroringen a célegyeneshez társult az első kanyar utáni rövid szakasz is – a két DRS-zóna egy mérési és aktiválási ponttal rendelkezik. 
F1: Még nehezebb lesz előzni a Hungaroringen 1
F1: Még nehezebb lesz előzni a Hungaroringen 39


Ha valahol, hát a szűk és igen kanyargós Hungaroringen tényleg elfér a máshol talán szükségtelen DRS-ezés, tavaly a két zónával sem tűnt túlzásnak az eredmény, idénre azonban mégis módosít az FIA, a rajt-célegyenesen 60 métert rövidül a szakasz.
Az egy másodperc alatti követési távolságot mérő pont marad az utolsó, U-kanyar, a 14-es bejáratánál, a kijárattól viszont 60 méterrel később lesz csak nyitható a szárny. Az 1-es kanyar kijáratánál kezdődő rövid szakaszhoz nem nyúltak – igaz, hosszabbítani nem lehetséges, rövidíteni pedig nem is igen lehetne.
F1: Még nehezebb lesz előzni a Hungaroringen 40