Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A felügyelők az összes álláspont meghallgatása után megállapították, hogy amikor az abroncsok felkerültek az autókra, „még a helyes nyomás volt bennük.”
A felügyelők szerint a mérés időpontjában a gumimelegítő paplanokat már lekapcsolták, így a mért eredmény a megengedett maximumnál jóval alacsonyabb hőmérsékletnél állt elő.
A felügyelők írásos határozata alapján a döntésnél figyelembe vették, sőt elégedettek voltak azzal, hogy a csapat pontosan betartotta az előírt procedúrákat a verseny előtt, amelyet a Pirelli képviselője is figyelemmel kísért.
A felügyelők döntése alapján további teendő nincs az ügyben, ám azt ajánlják az FIA-nek és a Pirellinek, hogy részletesebb előírásokat határozzanak meg a mérésekkel kapcsolatban.