A McLaren volt tesztpilótáját leigazolt Sauber a hozott tudásból gyorsan lemásolta a megoldást, de Spanyolországban már a Ferrari autóin is ott volt az F-duct, Törökországban pedig a Red Bullra is felkerülhet a rendszer.
A Mercedes sem akar lemaradni, a német Auto Bild értesülése szerint a brackleyi csapat az először Kínában kipróbált kezdetleges változat helyett most a többiekétől eltérő, a versenyzők kézzel-lábbal történő beavatkozását nem igénylő verziót fejleszt.
„A mi megoldásunk eltér a többi csapatétól” – erősítette meg a Mercedes motorsportfőnöke, Norbert Haug, hozzátette azonban azt is, hogy „egyelőre kísérleti fázisban van” az eszköz.
Érdekes kérdés persze, hogy a Mercedes hogyan kerüli majd ki a mozgó aerodinamikai elemekre vonatkozó tiltást, hiszen a McLaren és a többiek rendszere épp azért csúszik át ezen, mert náluk az alkatrésznek nem tekinthető versenyző valamelyik végtagjával nyitja-zárja a légbeömlőnyílást.