A Toyota ma délelőtt fél tizenegykor leleplezte 2008-as autóját a csapat kölni központjában. A bemutatón jelen volt a csapat teljes vezérkara, és természetesen a versenyzők, Jarno Trulli, Timo Glock, és a tartalékpilóta, a japán Kamui Kobayashi is.
„Egyértelmű célunk 2008-ban, hogy jelentősen javítsunk az eredményeinken, mert a tavalyi teljesítménnyel nem vagyunk elégedettek. Az autónkat igazán versenyképesnek gondoljuk, ezért a versenyzőink célja a rendszeres pontszerzés és a dobogó lehet” – mondta a csapatfőnök, Tadashi Yamashina.
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A TF108 látványos változáson ment át a korábbi modellekhez képest, az autó gömbölyűbb elődjénél, és a McLaren által „feltalált” hídszárnyat is az orrán hordja. Az autó tengelytávját is megnövelték a toyotások, és a tükröknél egy érdekes megoldást alkalmaztak – az oldalsó légterelőelemekre erősítették őket. A fejlesztések befagyasztása miatt a motoron nem sokat változtathattak, a cél a motor ideális és valós teljesítményének közelebb hozása volt.
„Keményebben, gyorsabban, és okosabban kell dolgozni a többieknél” – foglalta össze a Toyota 2008-as as filozófiáját a csapat elnöke, John Howett.