Bortolotti, Cicatelli, Piscopo
Fotó megosztása:
Ifjú tehetségek
Fotó megosztása:
Nem emészti magát
Fotó megosztása:
Vége a rekordfizetéseknek
Fotó megosztása:
Nem cserélnék el Massát
Fotó megosztása:
Még nekik sem megy simán
Fotó megosztása:
Mindig ezek a finn imposztorok...
Fotó megosztása:
Még kiköthet a Ferrarinál
Fotó megosztása:
Elválnak
Fotó megosztása:
Kulcsember, ne rajta spóroljanak!
Fotó megosztása:
Ennél több kell jövőre
Fotó megosztása:
Még hatot kell aludni
Fotó megosztása:
Idén már működni fog?
Fotó megosztása:
Neki mindegy
Fotó megosztása:
Érdekes, de nem túl hasznos
Fotó megosztása:
Már nem lóg ki, aminek nem szabad
Fotó megosztása:
A vége unalmas
Fotó megosztása:
Kinőtte magát
Fotó megosztása:
Nem mer tippelni
Fotó megosztása:
Őket is megzavarta a Brawn GP
Fotó megosztása:
Az FIA elnöke lehet
Fotó megosztása:
Ajándékot is adtak
Fotó megosztása:
A pilóták csak hátul mosolyogtak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az F2009-est aznap délután már tesztelni is kezdi Felipe Massa a Ferrari házi pályáján.
A csapatok jelentős része két héten belül előáll az új autóval, de a Red Bull épp most jelentette be, hogy a késői szezonkezdetet kihasználva még egy darabig még inkább a gyárban dolgoznak az RB5-ösön, és csak február 9-én leplezik le az idei járgányt.
A Toro Rosso természetesen a nagy testvértől kapja az autót, de hogy mikor, még nem tudni, ahogy a Force India sem jelölt még ki időpontot. A Honda volt csapata ugyan elméletileg jól áll a fejlesztéssel, de a brackley-i alakulat sorsa egyelőre teljesen bizonytalan, egyáltalán nem biztos, hogy az autójuk valaha is előkerül a gyárból.