Ugyan sikerült vevőt találnia Forma-1-es csapatára a BMW-nek, még korántsem biztos, hogy a csapat versenyezhet is. Az FIA korábban 13-ban limitálta a 2010-es csapatok számát, utolsóként éppen a BMW Saubert legyőzve a Lotus kapott rajtengedélyt, így a svájci Qadbak Investments tulajdonába került együttes csak akkor indulhat, ha erre az ellenfelek is rábólintanak.
Amennyiben így lesz, a német Sport Bild szerint Ferrari-motorokkal és váltókkal fog versenyezni a gárda, melyet állítólag 80 millió euróért szerzett meg a titokzatos, európai és közel-keleti részvényeseket képviselő befektetésii társaság.
A BMW Sauber anyacége, a BMW AG és a csapat egyik szóvivője is arra számít, hogy a Qadbak/Sauber ott lesz a 2010-es rajtrácson, ám ezzel kapcsolatban a nemzetközi szövetség mondja ki a végső szót.
Variálna motorjaival a Williams is, amely jelenleg Toyota-blokkokkal versenyez. Csakhogy a japán gyár F1-es jövője erősen kérdőjeles, teljesítménye sem az igazi, a grove-i alakulat ezért gondolkodik a váltáson. Patrick Head társtulajdonos szerint a Cosworth ott van a lehetséges szállítók listáján, a Mercedes viszont nem opció a kék-fehérek számára. Döntés mindenesetre még nem született.