Alonso sokat segített
Alonso sokat segített
Fotó megosztása:
Ezen múlott
Ezen múlott
Fotó megosztása:
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
Fotó megosztása:
Nem veti szét a jókedv
Nem veti szét a jókedv
Fotó megosztása:
Az új pályán debütál az R29
Az új pályán debütál az R29
Fotó megosztása:
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Fotó megosztása:
Felzárkózhatnak
Felzárkózhatnak
Fotó megosztása:
Nem bírta a gyűrődést
Nem bírta a gyűrődést
Fotó megosztása:
Alonso megint igazodik
Alonso megint igazodik
Fotó megosztása:
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Fotó megosztása:
2009 - a visszatérés éve?
2009 - a visszatérés éve?
Fotó megosztása:
Edzésben
Edzésben
Fotó megosztása:
Nem egy-két emberről van szó
Nem egy-két emberről van szó
Fotó megosztása:
A főszponzor távozhat
A főszponzor távozhat
Fotó megosztása:
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
Fotó megosztása:
Rosszul kezdődik az év
Rosszul kezdődik az év
Fotó megosztása:
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Fotó megosztása:
Ekkora, és kész
Ekkora, és kész
Fotó megosztása:
Optimistának kell lenni
Optimistának kell lenni
Fotó megosztása:
Van még min dolgozni
Van még min dolgozni
Fotó megosztása:
A McLarennél nem félnek tőlük
A McLarennél nem félnek tőlük
Fotó megosztása:
Búcsúzik az ING az F1-től
Búcsúzik az ING az F1-től
Fotó megosztása:
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Fotó megosztása:
A Tata válthatja az ING-t?
A Tata válthatja az ING-t?
Fotó megosztása:
Még semmi sincs lefutva
Még semmi sincs lefutva
Fotó megosztása:
Már most is jobb az autó
Már most is jobb az autó
Fotó megosztása:
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Fotó megosztása:
Ha drága marad az F1, mennek
Ha drága marad az F1, mennek
Fotó megosztása:
Nem gondolja, hogy mellőzik
Nem gondolja, hogy mellőzik
Fotó megosztása:
Idén nem hagyják magukat
Idén nem hagyják magukat
Fotó megosztása:
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
Fotó megosztása:
Nagyon óvatos
Nagyon óvatos
Fotó megosztása:
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Fotó megosztása:
Idén nem hagyják magukat
A Renault csapatfőnöke, Flavio Briatore Barcelonába érkezett. Az olasz szakember szokása szerint morog valami miatt, most épp azt állítja, hogy több autó hátsó légterelőeleme, ún. diffúzora szabálytalan.
„Úgy látszik, kétféle szabály van: az egyik szerint lehet ilyen a diffúzor, a másik meg tiltja ugyanezt. Nekünk nem tetszik ez. Fekete-fehér szabályokat akarunk, amelyek mindenkire ugyanúgy vonatkoznak!” – monda Briatore a Gazzetta dello Sportnak.
A Renault-főnök arra is utalt, hogy csapata akár hivatalosan is panaszt tesz majd az Ausztrál Nagydíjon:
„Legalább három csapatnál szabálytalanok. Nem szeretném, ha ezzel is úgy járnánk, mint a motorok befagyasztásával, amikor végül ötven lóerős hátrányba kerültünk. Most megint kezdődik ez” – utalt az olasz arra, hogy tavaly év végén külön engedéllyel fejleszthettek a motorjukon, hogy felzárkózzanak a kiskapukat kihasználó riválisokhoz.
Bár Briatore nem nevezte meg a szerinte szabálytalan alkatrészt használó csapatokat, korábban már felmerült, hogy a Williams és a Toyota is „véleményes” darabbal állt elő 2009-re, a Brawn GP diffúzora is elég egyedi tervezésű, és a McLaren hátsó részére is nagyon kíváncsi volt tegnap Michael Schumacher. Ahogy a Renault-vezér, tegnap az FIA technikai főellenőre, Charile Whiting is feltűnt váratlanul, a szakember a Toyotát, a Williamst és a BMW Saubert vizsgálta meg – hogy látogatása és Briatore vádjai között van-e összefüggés, nem tudni.
Az olasz a Brawn GP elképesztő formájáról is szólt egy mondatot, amiből kiderült, hogy ő is inkább figyelemfelkeltésnek gondolja az autó tempóját, mint valódi erőnek: „Ha az ember szponzor nélkül áll, persze, hogy nagy köröket megy. Ha nem ez a helyzet, akkor szépen dolgozik a felkészülésen.”