A magazin képei alapján is látható, hogy a csapat alapos munkát végzett, az orr 2009-es modellétől jelentősen különbözik, leginkább az idei Sauber és McLaren keverékének tűnik, a motorborításon a Mercedes GP megoldásához hasonló légbeömlők vannak, a lap pedig azt is kiemeli, hogy a TF110-esre „a valaha látott egyik legextrémebb” diffúzor került.
Mivel a gyártó kiszállása után nem talált a Honda-Brawn és a BMW Sauber-Sauber átmenethez hasonló megoldást, azaz csapatot nem sikerült egyben új kézbe adni, így az autót esetleg a szerb Stefan GP küldhette volna pályára, de miután kiderült, hogy a belgrádi projekt nem indulhat, a TF110-es visszakerült Kölnbe.
A szaklap kedvéért ugyan a volt Williams-pilóta, Kazuki Nakajima vezette is egy kicsit a még a Stefan GP által pirosra festett járgányt, azonban valószínű, hogy az autó sohasem fog versenyezni, 2011-es továbbfejlesztése pedig nagyjából esélytelen a számos jövő évi technikai változás – új gumik, dupla diffúzorok betiltása, a KERS visszatérése – miatt, azaz a 13. helyre pályázó csapatoknak sem érdemes megvennie.