Baj lehet az egyedi ötletből
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ügyes megoldás vagy csalás?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az FIA szabályosnak találta, a riválisok támadnak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kész a botrány
Fotó megosztása:
Betiltják vagy elterjed?
Fotó megosztása:
Briatore tajtékzik, Alonso retteg
Fotó megosztása:
Barrichello már az elején összetörte
Fotó megosztása:
Repedezik az egység?
Fotó megosztása:
Brawn nem bontotta ki a teljes igazságot
Fotó megosztása:
Egy hét múlva kitisztul a kép
Fotó megosztása:
Nem bírnak a diffúzoros bandával
Fotó megosztása:
Brawn időben szólt, nem hallgattak rá
Fotó megosztása:
Leszereltetik vagy ők is felszerelik
Fotó megosztása:
Kiegyenlítődik a mezőny, de behozható-e a lemaradás?
Fotó megosztása:
A McLaren csak figyel
Fotó megosztása:
A közös munka nem sínyli meg a vitát
Fotó megosztása:
Beérhetetlen lesz a Brawn?
Fotó megosztása:
Brawn bizakodó
Fotó megosztása:
A Renault-nál készültek
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ma megtárgyalták, holnap döntenek
Fotó megosztása:
Nem módosítottak, az alkatrészek szabályosak
Fotó megosztása:
Drága mulatság lesz a felzárkózás
Fotó megosztása:
Newey azonnal a tervezőasztalhoz sietett
Fotó megosztása:
Nem lesz könnyű beérni minket
Fotó megosztása:
Továbbra is előnyben a diffúzoros hármak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Brawn és a Toyota természetesen megkönnyebbüléssel reagált a hírre, míg a hoppon marad panaszosok tudomásul vették a döntést, de kiemelik, hogy ezután milliókat kell majd fektetniük az alkatrészek kifejlesztésébe, ha be akarják érni az említett három csapatot.
„Még várjuk a fellebbezés elutasításának indoklását. Sajnos a döntés az autó alapvető átalakítására kényszerít minket, ha egyenlő technikai feltételek mellett akarunk küzdeni, ez pedig sok időbe és pénzbe kerül majd. Ezután megkettőzzük az erőfeszítéseinket, hogy a lehető legversenyképesebbek legyünk” – nyilatkozta a Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali.