Jövőre 18 futam lesz
Jövőre 18 futam lesz
Fotó megosztása:
Végleges a menetrend
Végleges a menetrend
Fotó megosztása:
Könnyebb lesz hibázni
Könnyebb lesz hibázni
Fotó megosztása:
Mindenki beült valahova
Mindenki beült valahova
Fotó megosztása:
Idényenként egyszer mindenki megúszhatja
Idényenként egyszer mindenki megúszhatja
Fotó megosztása:
Vannak már ügyeskedők
Vannak már ügyeskedők
Fotó megosztása:
Nem lesz csalás!
Nem lesz csalás!
Fotó megosztása:
Az FIA eszén nem könnyű túljárni
Az FIA eszén nem könnyű túljárni
Fotó megosztása:
A következőévtizedben is marad Sao Paulo
A következőévtizedben is marad Sao Paulo
Fotó megosztása:
Könnyebb lesz hibázni
2008-tól a Forma-1-ben betiltásra kerülnek az elektronikus vezetési segédeszközök, így a rajtautomatika és a kipörgésgátló is. A BMW-s Nick Heidfeld alig várja a változásokat, szerinte izgalmas rajttal kezdődik majd az idény Ausztráliában:
„Régebben ott volt a rajtautomatika vagy valami más segítség, ezért a rajtok elég kiszámíthatóak voltak. Kezdetben a Renault rajtolt fantasztikusan, később pedig nekünk ment jól. A rajtautomatika visszahozása előtt nagyon könnyen lehetet pozíciót nyerni vagy veszteni a startnál, jövőre megint izgalmas lesz” – magyarázta a 30 éves német.
Heidfeld úgy gondolja, hogy a kipörgésgátló elvétele is jót tesz majd a versenynek.
„Több lesz a megcsúszás, könnyebben hibázunk majd, ami több előzéshez vezet – különösen nagy nyomás alatt” – jósolja a BMW-s.