Bármi lehetséges
Bármi lehetséges
Fotó megosztása:
Még csak 24 éves
Még csak 24 éves
Fotó megosztása:
Ilyet még nem vezetett
Ilyet még nem vezetett
Fotó megosztása:
Ezt kapta ajándékba
Ezt kapta ajándékba
Fotó megosztása:
Ki korán kel, aranyat lel
Ki korán kel, aranyat lel
Fotó megosztása:
Hozzá kell szokni
Hozzá kell szokni
Fotó megosztása:
Vérszemet kapott
Vérszemet kapott
Fotó megosztása:
Kiszáll a bank
Kiszáll a bank
Fotó megosztása:
Hiedfeld bízik magában
Hiedfeld bízik magában
Fotó megosztása:
Az új idényhez új sisak is dukál
Az új idényhez új sisak is dukál
Fotó megosztása:
Alkalmazkodni kell
Alkalmazkodni kell
Fotó megosztása:
A sivatagban nem várható felhőszakadás
A sivatagban nem várható felhőszakadás
Fotó megosztása:
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
Fotó megosztása:
Heidfeld szerint jók a változások
Heidfeld szerint jók a változások
Fotó megosztása:
Ő már fizetett
Ő már fizetett
Fotó megosztása:
Jó lett az új autó
Jó lett az új autó
Fotó megosztása:
Nem ő a favorit?
Nem ő a favorit?
Fotó megosztása:
Veszélyes a nagy fogyás
Veszélyes a nagy fogyás
Fotó megosztása:
Jól állnak, de még nem döntöttek
Jól állnak, de még nem döntöttek
Fotó megosztása:
Hozzá kell szokni
A BMW Sauber elsőként kezdte meg a 2009-es szabályoknak megfelelő légterelőelemek tesztelését még novemberben. A jövőre sokkal szélesebbé váló első szárnyak a csapat mindkét versenyzője szerint gondot jelenthetnek majd a kerék-kerék elleni küzdelmeknél, előzéseknél. Robert Kubica már korábban elmondta, hogy kíváncsian várja, hány szárny törik le a szezonnyitó rajtjánál Melbourne-ben, és csapattársa, Nick Heidfeld is hasonlóan gondolkodik.
„Az hiszem, gyakoribb lesz a baleset, különösen kezdetben, hozzá kell majd szokni. Az autóban ülve nem lehet látni az első szárnyat. Rendben, tudom, hogy ott van, de a korábbi tapasztalatok miatt annyira hozzászoktunk a régi helyzethez, hogy a rajtnál vagy hirtelen helyzetben, amikor nincs idő gondolkodni, valószínűleg hozzáérhetnek majd valamihez” – nyilatkozta Heidfeld az Autosport.comnak.
„Amikor először megláttam az autót, meg voltam győződve róla, hogy az első körben letörjük a szárnyat, de nem történt ilyesmi, nem volt gond” – tette hozzá.
A 2009-es aerodinamikai változtatások célja, hogy az autók közelebb kerülhessenek egymáshoz a pályán, és segítsék az előzéseket. A német versenyző egyelőre nem meri megtippelni, hogy a valóságban mi lesz majd az eredmény:
„Nem titok, hogy az új szárnyakat kevésbé zavarják majd a légáramlatok, és így talán könnyebb lesz vezetni, de egyelőre nehéz bármit is mondani.”