Az idén bemutatkozott három új csapat közül a Lotus Racing teljesít a legjobban, és ez a szponzorok tekintetében is meglátszik. A nagynevű kiscsapathoz a kezdeti maláj támogatók mellett csatlakozott már a CNN, a tulajdonos-főnök, Tony Fernandes légitársasága, az Air Asia, és a hinghami alakulat mostantól a „Forma-1 technológiai partnere” címet is birtokló LG Electronicsot is a támogatói között tudhatja.
„Az LG márka világhírű és vezető azokon a piacokon, ahol jelen van, ezért örömmel üdvözlöm őket a Lotus Racing családban. A márka már több éve a Forma-1 elkötelezett támogatója, és az a tény, hogy a sportág iránti elkötelezettségét a velünk történő együttműködésen keresztül kívánja erősíteni, mutatja, hogy rövid idő alatt milyen messzire jutottunk. Támogatásukkal egyre közelebb jutunk álmunk valóra váltásához, hogy a Lotus Racing mielőbb az első rajtrácsokról indulhasson a versenyeken” – mondta Fernandes.
„A Forma-1 technológiai partnere cím tulajdonosaként örömünkre szolgál, hogy az LG technológiáit nem egyszerűen egy, a világbajnokságban részt vevő csapat alkalmazza, hanem kifejezetten egy olyan istálló, amely ilyen hamar bebizonyította elsőségét az újoncok között. A Lotus márka a csúcstechnológia és az elegáns formatervezés megtestesítője, ezért tökéletes partner az LG számára” – nyilatkozta az új üzletről Andrew Barrett, az LG Electronics nemzetközi szponzorációért felelős elnökhelyettese.
Az LG a Forma-1 mellett az idén a három újonc csapatot és a Williamst is motorokkal ellátó Cosworth-tel is szövetkezett nemrég.