Többéves szponzori szerződést kötött a Williams Forma-1-es csapattal a Candy Globe Magyarország Kft. – tudta meg a Népszabadság. Ez az első magyar cég, amely hosszú távú támogatói együttműködést kötött az F1 valamelyik csapatával.

Nagy fába vágják a fejszéjüket
Nagy fába vágják a fejszéjüket

Nagy fába vágják a fejszéjüket

Nagy fába vágják a fejszéjüket


A Candy Globe gyártja többek között a Hell (Pokol) nevű energiaitalt, amelyet 19 országban, Magyarország mellett többek között Franciaországban, Németországban, Izraelben is értékesítenek. A vállalat tavalyi forgalma meghaladta a 15 milliárd forintot.

Korábban maga a cég tudatta, hogy két csapattal is tárgyal, akkor a Williams mellett a Brawn GP is terítéken volt.

Vélhetően azért esett a választás előbbire, mert a Ross Brawn vezette alakulat az első négy versenyből hármat megnyert, így a felületeinek értéke is jelentősen megemelkedhetett. A Williams ezzel szemben évek óta pénzhiánnyal küzd, s egy új szponzor minden bizonnyal jelentősebb megjelenést kaphat a pénzéért. Az utóbbi években elvesztette a Petrobrast, a Baugur csoportot, de a főszponzor, a Royal Bank of Scotland is bejelentette, hogy az idei az utolsó éve a csapattal.

A pilóták palackjai is értékes felületek

A pilóták palackjai is értékes felületek

A pilóták palackjai is értékes felületek


Tomas Grosch, a Candy Globe nemzetközi stratégiai igazgatója még korábban úgy nyilatkozott, hogy régi terve volt bejuttatni a Hellt a Forma-1 támogatói közé. Nekik éppen kapóra jött a gazdasági válság, mert a távozó szponzorok miatt a kisebb vállalkozások könnyebben juthatnak be. A magyar vállalat a Forma-1 óriási reklámértékét kihasználva új piacokat akar meghódítani.

Várhatóan az autó karosszériája mellett, a versenyzők Nico Rosberg és Kazuki Nakajima overallján is feltűnik a felirat, de valószínű, hogy az italos flakonjaik is az energiaitalos doboznak megfelelően alakulnak át.

Forrás: Népszabadság