A Red Bull 2010-ben is a Renault motorjaival vág neki az évnek. A csapatfőnök, Christian Horner elégedett a partnerrel, de úgy véli, hogy a Forma-1-es motorfejlesztés 2006 végi befagyasztása egyenlőtlenségekhez vezetett, akik azóta jobban ügyeskedtek, erősebb motorhoz jutottak, ez pedig a kevésbé versenyképes gyártók távozásához is vezethet.
„Az a gond a befagyasztással, hogy az előnyt állandósítja. Amikor megszüntették a fejlesztést, a Renault jobban ragaszkodott betű szerint a befagyasztáshoz, mint mások. Úgy vélem, jelenleg egyenlőtlenség van a motorok teljesítménye között” – mondta az angol az Autosportnak.
„A méltányosság elve alapján az FIA-tól várjuk, hogy biztosítsa, ne legyen nagy különbség a motorok között, de az a gond, hogy ahogy a kasztnik egyre közelebb kerülnek egymáshoz, egyre inkább a motorokon múlik a teljesítménykülönbség – az eredeti elv viszont az volt, hogy megszüntessék az erőforrások közti egyenlőtlenséget.”
„Úgy gondolom, ha nem engedünk valamennyi fejlesztést, akkor a befagyasztással állandósul némely csapatok előnye és mások hátránya. Ezt ki kell egyensúlyozni, mert különben az lesz a vége, hogy mindent a Mercedes-motoros autók nyernek, ez pedig nem jó az F1-nek. Más gyártók emiatt a kiszállás mellett dönthetnek. Reméljük, az FIA cselekszik!”