2011-től új néven szerepel a Virgin a Forma-1-ben, Marussia Virgin Racingként vág neki a csapat a következő idénynek. Az üzlet pontos részleteit nem hozták nyilvánosságra, a közlemény szerint az orosz sportkocsigyártó „jelentős tulajdonrészt” szerzett az istállóban. Arra is rámutat az anyag, hogy az exversenyző Nyikolaj Fomenko által vezetett cég nem számít teljesen új szereplőnek az F1-ben, a Marussia tavaly december óta együtt dolgozott a Virginnel.
„Ez egy valóra vált álom a Marussia Motors számára” – mondta Fomenko. „Miközben a B1, B2 és egyéb modellek gyártásán és európai bevezetésén dolgozunk, az F1-es szerepvállalás révén ráirányíthatjuk a közfigyelmet tevékenységeinkre és jelezhetjük, hogy egy új gyártó érkezett Oroszországból komoly nemzetközi célkitűzésekkel.” A Marussia beszállásával nem lesz jelentős változás a csapat szervezeti struktúrájában.
Közben a Virginnél téma a 2011-es felállás is, jelenleg csak az biztos, hogy Timo Glock a csapatnál marad. Eddig Jerome d’Ambrosióval, Giedo van der Gardével és az utolsó futamon még biztosan szerepet kapó Lucas di Grassival tárgyalt az alakulat, a döntés azonban nem sürgős.
„Nem sietünk” – nyilatkozta a csapatfőnök, John Booth. „Ha hamarabb megszületne a döntés, gyorsan elcsendesedhetne mindenki, de semmi okunk a kapkodásra. Karácsony előtt már biztosan lesz mit mondanunk.” Felmerült, hogy a Marussia beszállásával esetleg egy orosz versenyzőt keres a Virgin, Booth szerint azonban jelenleg nincs olyan pilóta, aki opciót jelenthetne a Virgin számára.