Bár a nagy figyelem a McLaren különleges, a pilóta által irányított aerodinamikai megoldására irányult Bahreinben, kiderült, hogy az MP4-25-ösön más érdekes dolgot is talált az FIA.

A versenyzők által térddel irányított légáramoltató rendszert az FIA szabályosnak nyilvánította az első műszaki ellenőrzésen, de a német Auto Motor und Sport arról ír, hogy a felügyelőszervezet kifogásolta az autó diffúzorát.

A hír szerint a csapat a külső motorindító szerkezet számára kialakított nyílást a normálisnál jóval nagyobbra építette, így gyakorlatilag újabb „emeletet” hozott létre, tripla diffúzort alkotott. A problémák elkerülésére a McLaren ígéretet tett az FIA-nak, hogy a kifogásolt megoldást a következő futamra, az Ausztrál Nagydíjra megváltoztatja.

Az amerikai ESPN értesülése szerint nem csak a McLaren, de több más csapat, köztük a Renault is hasonló módosításra kényszerül.