Már a Ferrari 2010-es autójának bemutatója után felmerült, hogy az olasz csapat az F10-es B változatát fejleszti, és most újra ez a hír járja.

Az olasz Autosprint úgy tudja, hogy a Toyota egyik volt mérnöke, a számítógépes áramlástani szimuláció-szakértő Giuseppe Azzolini azon dolgozik Maranellóban, hogy a japán csapat számára 2010-re kifejlesztett dupla diffúzort összeházasítsa az F10-essel. Mivel az autót eredetileg nem ezzel a megoldással fejlesztették, így jelentős áttervezésre van szükség.

Szintén dolgoznak az autó hűtésének javításán is, ugyanis Bahreinben gondok akadtak ezen a téren. A futam előtt már motort kellett cserélni Felipe Massa és Fernando Alonso autójában is, majd a versenyen – bár korábban üzemanyag-spórolással indokolták – is az erőforrás melegedése miatt kellett visszavennie Massának.   

„A motor hőmérséklete az autó aerodinamikájától függ, dolgoznunk kell rajta, hogy a későbbi meleg futamokon ne legyen hasonló problémánk” – árulta el az egyébként kettős győzelemmel nyitó csapat főnöke, Stefano Domenicali.