Nagyot kellene ugrani jövőre
Nagyot kellene ugrani jövőre
Fotó megosztása:
Otthon tartják a "bulit"
Otthon tartják a "bulit"
Fotó megosztása:
Kovalainennél telelnek
Kovalainennél telelnek
Fotó megosztása:
Kovalainen nagy terhet cipelt
Kovalainen nagy terhet cipelt
Fotó megosztása:
Örök hála?
Örök hála?
Fotó megosztása:
A McLaren is le van maradva?
A McLaren is le van maradva?
Fotó megosztása:
Haug halasztana
Haug halasztana
Fotó megosztása:
Más is beléphet az élmezőnybe
Más is beléphet az élmezőnybe
Fotó megosztása:
Hamiltonnal beelőzött a McLaren
Hamiltonnal beelőzött a McLaren
Fotó megosztása:
Az állítható szárnyak nehezítik majd a munkát
Az állítható szárnyak nehezítik majd a munkát
Fotó megosztása:
Eszükben sem volt kiszállni
Eszükben sem volt kiszállni
Fotó megosztása:
Mindennél fontosabb a jó kezdés
Mindennél fontosabb a jó kezdés
Fotó megosztása:
Csak az új idénnyel foglalkozik
Csak az új idénnyel foglalkozik
Fotó megosztása:
Az ő ügyük végére pont került
Az ő ügyük végére pont került
Fotó megosztása:
Fél, hogy berozsdásodik
Fél, hogy berozsdásodik
Fotó megosztása:
Jobb évet vár
Jobb évet vár
Fotó megosztása:
Többször is győzne
Többször is győzne
Fotó megosztása:
Mostanra otthon van a McLarennél
Mostanra otthon van a McLarennél
Fotó megosztása:
Lemaradt az élcsapat
Lemaradt az élcsapat
Fotó megosztása:
Idén is élmenők lesznek?
Idén is élmenők lesznek?
Fotó megosztása:
A tesztelési forma nem számít
A tesztelési forma nem számít
Fotó megosztása:
Baj van, de bíznak a javulásban
Baj van, de bíznak a javulásban
Fotó megosztása:
A mezőny végébe jó az autó
A mezőny végébe jó az autó
Fotó megosztása:
Nehéz helyzetben kezd
Nehéz helyzetben kezd
Fotó megosztása:
Nem valószínű a győzelem
Nem valószínű a győzelem
Fotó megosztása:
Fél, hogy berozsdásodik
A Forma-1-ben 2009 abból a szempontból is különleges lesz, hogy a csapatok a szezonnyitó és a zárófutam között egyáltalán nem tesztelhetnek majd. A tilalom nemcsak a téli időszakban végzett munkát értékeli fel, de elég lehetetlen helyzetbe hozza a tesztpilótákat is, akik tulajdonképpen munka nélkül maradnak, és gyakorlatilag csak akkor ülhetnek autóba, ha valamelyik versenyzőt kell helyettesíteniük év közben.
A McLaren veterán teszt- és tartalékpilótája, egyben a pilóták szervezete, a GPDA elnöke, Pedro de la Rosa szerint épp emiatt „nevetséges” a tilalom, hiszen a rutinból kijött tartalékversenyzők veszélyt is jelenthetnek a többiekre.
„Nagyon remélem, hogy tesztelhetek még a következő két hétben, mert nagyon fontos, hogy a lehető legtöbb kilométerrel a hátam mögött érkezzek Melbourne-be. A tartalékpilóták helyzete nevetséges: nagyon kevés vezetéssel érkezünk a szezonnyitóra, és egész évben egyetlen napot sem vezetünk – így pedig berozsdásodva kell majd esetleg autóba ülnünk. Ha nem vezethetünk eleget, veszélyt jelenthetünk” – mondta Jerezben a spanyol.