Az alábbi táblázatból látható, hogy a Red Bull jóval erősebb a Brawnnál, Mark Webber jelentősen több terhet cipelve verte el Barrichellót és Buttont az időmérőn, és a nagyon könnyű autókkal is inkább csak Vettel rontása miatt sikerült megelőzniük a németet.
Webbernek egy dologra kell nagyon figyelnie holnap: nem hagyhatja, hogy a rajtnál meglépjenek a Brawnok, mert ha sikerül, akkor esetleg kiautózhatnak elég előnyt ahhoz, hogy a kiállások után is elé érjenek vissza. Ha az ausztrál maga mögött tudja tartani őket, akkor viszont nyert ügye van, ugyanis jó pár pluszköre lesz velük szemben a tiszta pályán.
Mivel a két Red Bull papíron ugyanakkor áll ki, így valószínű, hogy Vettelt – ha ő lesz hátrébb – előbb hozzák majd ki annál, amennyit egyébként bírna.
Érdekes, hogy a Ferrarik a Q3-ban nem bírtak a náluk jobban megtankolt Force Indiával, Adrian Sutil minden dicséretet megérdemel.
Úgy tűnik, hogy a 67 körös futamot senki nem próbálja majd megcsinálni egy kiállással, egyedül talán Nico Rosberg és Sebastien Bourdais van annyira megtankolva, hogy erre lehetősége legyen.
A számítások természetesen csak a száraz körülményekre vonatkoznak, az esetleges csapadék, és érkezésének időpontja tökéletesen felboríthatja az itt látható stratégiákat.
| Rajthely | Pilóta | Üzemanyag (kg) | Első etap (kör) |
| 1. | Mark Webber | 56 | 20 |
| 2. | Rubens Barrichello | 39 | 14 |
| 3. | Jenson Button | 42 | 13 |
| 4. | Sebastian Vettel | 56 | 20 |
| 5. | Lewis Hamilton | 49 | 17 |
| 6. | Heikki Kovalainen | 59 | 21 |
| 7. | Adrian Sutil | 73,5 | 27 |
| 8. | Felipe Massa | 68,5 | 25 |
| 9. | Kimi Räikkönen | 69 | 25 |
| 10. | Nelson Piquet | 71 | 26 |
| 11. | Nick Heidfeld | 76 | 28 |
| 12. | Fernando Alonso | 63,2 | 23 |
| 13. | Kazuki Nakajima | 78,6 | 29 |
| 14. | Jarno Trulli | 78,7 | 29 |
| 15. | Nico Rosberg | 84,6 | 31 |
| 16. | Robert Kubica | 68,5 | 25 |
| 17. | Sebastien Buemi | 69,5 | 25 |
| 18. | Giancarlo Fisichella | 57,5 | 20 |
| 19. | Sebastien Bourdais | 84,5 | 31 |
| 20. | Timo Glock | 57,3 | 20 |





