Vettel volt a leggyorsabb
Vettel volt a leggyorsabb
Fotó megosztása:
Grosjean újra tesztelhetett
Grosjean újra tesztelhetett
Fotó megosztása:
Valami félresikerült
Valami félresikerült
Fotó megosztása:
Elégedettek a sebességváltóval
Elégedettek a sebességváltóval
Fotó megosztása:
Vettel duplázott
Vettel duplázott
Fotó megosztása:
Forróság volt
Forróság volt
Fotó megosztása:
Webber folytatta a hgyományt
Webber folytatta a hgyományt
Fotó megosztása:
A Williamsnél Nakajimát dolgoztatták
A Williamsnél Nakajimát dolgoztatták
Fotó megosztása:
Csúnyának csúnya, vajon hatékony legalább?
Csúnyának csúnya, vajon hatékony legalább?
Fotó megosztása:
Már a Ferrarinak is van
Már a Ferrarinak is van
Fotó megosztása:
Mugellóba mennek?
Mugellóba mennek?
Fotó megosztása:
Már a Ferrarinak is van
Az olasz Gazzetta dello Sport információi szerint a Ferrari a hétvégi Magyar Nagydíjon már az úgynevezett cápauszony-szárnnyal versenyez majd. A lap úgy tudja, hogy a múlt heti
jerezi tesztek alapján a csapat úgy találta, hogy a légterelő növeli az autó stabilitását.
Az újság azt is hozzáteszi, hogy az olasz csapat a Hungaroring után feltehetően az augusztus végi valenciai utcai versenyen is használja majd az uszonyt, de a gyors spái és monzai pályákon nem.
A Red Bull által az év elején bevezetett újítással szinte mindenki kísérletezett már, a versenyeken a Toro Rosso, a Renault és a Force India vetette be, de a McLaren, a Toyota, a Williams, a Honda és persze a Ferrari is tesztelte már a hátuszonyt.
A Forma-1-es csapatok közül kizárólag a BMW-re nem került még soha ilyen alkatrész – legalábbis nyilvánosan.