Vettel révbe ért
Vettel révbe ért
Fotó megosztása:
Sok sikert és minden jót!
Sok sikert és minden jót!
Fotó megosztása:
Mostantól igazi Forma1-es pilóta
Mostantól igazi Forma1-es pilóta
Fotó megosztása:
Álljon meg a menet!
Álljon meg a menet!
Fotó megosztása:
Mehetnek, amerre látnak
Mehetnek, amerre látnak
Fotó megosztása:
Bourdais többször tesztelt már a Toro Rossónak
Bourdais többször tesztelt már a Toro Rossónak
Fotó megosztása:
Vinnék a fiatal németet is
Vinnék a fiatal németet is
Fotó megosztása:
Állítólag Ferrari B-csapat lesz. Vagy mégsem.
Állítólag Ferrari B-csapat lesz. Vagy mégsem.
Fotó megosztása:
Liuzzi még marad
Liuzzi még marad
Fotó megosztása:
Speedet lecserélték
Speedet lecserélték
Fotó megosztása:
Hazamegy
Hazamegy
Fotó megosztása:
Csak a festés különbözik jövőre?
Csak a festés különbözik jövőre?
Fotó megosztása:
Idén megdolgoznak a pénzükért!
Idén megdolgoznak a pénzükért!
Fotó megosztása:
Mindenkinek jutott pont
Mindenkinek jutott pont
Fotó megosztása:
Jövendő bajnok
Jövendő bajnok
Fotó megosztása:
A franciák túl sokat várnak
A franciák túl sokat várnak
Fotó megosztása:
Négy bajnoki cím után idén biztos nem jön újabb
Négy bajnoki cím után idén biztos nem jön újabb
Fotó megosztása:
A jövő csillaga a 20 éves német
A jövő csillaga a 20 éves német
Fotó megosztása:
Az új autó még odébb van
Az új autó még odébb van
Fotó megosztása:
Előnyt jelenthet a bejáratott autó
Előnyt jelenthet a bejáratott autó
Fotó megosztása:
"Egyszerű emberek" veszik körül
"Egyszerű emberek" veszik körül
Fotó megosztása:
Csak a festés különbözik jövőre?
Az 1997 óta érvényben lévő, a Forma-1 belső szabályozását érintő Concorde Agreement idén jár le. A megújításra vonatkozó tárgyalások nagyon nehezen haladnak, mert egy sarkalatos kérdésben nem értenek egyet a csapatok: indulhasson-e, szerezhessen-e pontot olyan csapat, amelyik egy másik csapattól vásárolja az autóját?
Az év eleje óta birkózik ezen a Spyker a Toro Rossóval és a Super Agurival. Az eredeti elképzelések alapján 2008-tól az ügy teljesen tiszta lett volna, Dave Richards is ezért vágott bele F1-es vállalkozásába a Prodrive-val.
Ha sikerül megegyezni az új Concorde Agreementben az autók eladhatóságáról, akkor 2008-tól a Richards-féle csapat ugyanazokkal a McLaren-kasztnikkal és ugyanazokkal a Mercedes motorokkal indulhat, mint az anyacsapat – mellesleg a robbanásveszélyes pilótahelyzet is finoman megoldható lenne így: Alonso ide, Hamilton amoda.
Több rivális is hangosan tiltakozik, a Williams és a BMW mellett a Ferrari is helyteleníti az ügyet. Az olaszok azonban lehet, hogy csak a látszat kedvéért ellenkeznek, ugyanis a hírek arról szólnak, hogy komolyan fontolgatják a már most is Ferrari motorokkal futó Toro Rosso B csapattá alakítását. Ha ez megvalósul, akkor jövőre a négy McLaren MP4-23-as ellen négy F2008-as küzdhet majd, legfeljebb a festésük különbözik.
A Toro Rossót idén már többször is hírbe hozták a Ferrarival és a Todt-famíliával – mellesleg a Ferrari-főnök Jean Todt helyzete sem stabil -, de a találgatásokat eddig mindig cáfolták.
A Toro Rossónál sem beszélnek egyelőre semmi ilyesmiről, a faenzai kiscsapat egyelőre ott tart, hogy lehet, hogy 2008-at is az idei autóval kezdik majd el. A Red Bull Technologies-től vásárolt kasztni fejlesztését ugyanis a lehető legtovább kívánják húzni, így a kis testvér Toro Rosso kifuthat a szükséges időből, ami az új konstrukció működőképessé tételéhez szükséges.
„Jelenleg egyszerűbbnek tűnik a jövő évet az idei modellel kezdeni. Még elemezzük a helyzetet, nem vagyunk százszázalékosan biztosak a döntésben” – mondta a csapatigazgató, Franz Tost.