Nem ez az első kitüntetése
Fotó megosztása:
Ugyan Ron, most jössz ezzel?
Fotó megosztása:
Célbaunta az autót a Hungaroringen
Fotó megosztása:
Elúszik a bajnokság
Fotó megosztása:
Stepney és Brawn barátok
Fotó megosztása:
Önök szerint nálunk is iszik
Fotó megosztása:
Räikkönennek nyernie kell
Fotó megosztása:
Rákapott az ízére
Fotó megosztása:
Vajon visszajön Brawn?
Fotó megosztása:
Idén tanul, jövőre irányít?
Fotó megosztása:
A 2008-as vezérkar?
Fotó megosztása:
Massa visszavágásra készül
Fotó megosztása:
Schumacher a megoldás?
Fotó megosztása:
Ha lesz jelentkező, viheti
Fotó megosztása:
Régi szín, régi felirat. Hol itt az újdoság?
Fotó megosztása:
Hogyan folytatja?
Fotó megosztása:
Januárban pályán az új autó
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Melbourne-ben győzött utóljára
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Vagy nyer Amerikában, vagy lemarad
Fotó megosztása:
Schumi vezetni fog!
Fotó megosztása:
Tavaly kettős győzelmet szereztek Amerikában
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nem ez a jellemző idén
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Visszavágóra készül a brazil Indyben
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Beilleszkedett Schumi helyére
Fotó megosztása:
Még nem tuti a csapat-világbajnoki cím
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Tavaly itt szerezte első győzelmét
Fotó megosztása:
Még nem adta fel a bajnokságot
Fotó megosztása:
Egyikből sem csinálnak Schumit
Fotó megosztása:
A futamgyőzelem még nem elég
Fotó megosztása:
Folyamatosan fejlesztenek
Fotó megosztása:
A Ferrarinak sokat ér az a fránya felirat
Fotó megosztása:
Schumacherhez hasonlítják
Fotó megosztása:
Monzában megmutathatja
Fotó megosztása:
A tifosik csalódtak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Köszönjük, fénymásoló!
Fotó megosztása:
Elvitték a vb-címet
Fotó megosztása:
A 2008-as csapat?
Fotó megosztása:
Kiminél az előny
Fotó megosztása:
A brazil nem áll félre, nem segít
Fotó megosztása:
Rám ne számíts, én is győzni megyek!
Fotó megosztása:
Räikkönen bajnokságot ünnepelne a végén
Fotó megosztása:
Figyelemelterelés az egész?
Fotó megosztása:
Egy éve akasztotta szögre a sisakot
Fotó megosztása:
Hét év után révbe ért!
Fotó megosztása:
A Brazil Nagydíjon minden tökéletesen alakult
Fotó megosztása:
Marad vagy megy a csapatfőnök?
Fotó megosztása:
15-ig még nem tuti a cím
Fotó megosztása:
Mindkét bajnokság a tárgyalóteremben dől el
Fotó megosztása:
Többezer tifosi ünnepelte Kimit
Fotó megosztása:
Jó évet vár
Fotó megosztása:
Az utolsó pillanatban mégis sikerült
Fotó megosztása:
Todt utódja, Stefano Domenicali
Fotó megosztása:
Montezemolo kigolyózza Todtot?
Fotó megosztása:
A brazil szerint csökkenni fog a biztonság
Fotó megosztása:
Övék maradt a bajnokság
Fotó megosztása:
Nem izgult
Fotó megosztása:
Újra gyorsabb lesz mindenkinél?
Fotó megosztása:
2010-ig kell várnia
Fotó megosztása:
Gene szerint jobb lenne 2008-ra gondolni
Fotó megosztása:
Nem engedik öket össze
Fotó megosztása:
Sok boldogságot!
Fotó megosztása:
Teljesen elégedett
Fotó megosztása:
A McLaren bánhatja, a Ferrarinál örülnek
Fotó megosztása:
Együtt kocsikáztak
Fotó megosztása:
Amit csak lehet, kicserélnek
Fotó megosztása:
Az elnököt csak a győzelem érdekli
Fotó megosztása:
Két hét múlva jön az F2008
Fotó megosztása:
Megszabadultak az idei hátránytól
Fotó megosztása:
Schumi mindenkinél jobb
Fotó megosztása:
Schumi válthatta volna Todtot
Fotó megosztása:
Barátságos a viszony
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mauro Iacconit és Angelo Santinit egy modenai bíróság ítélte el hétfőn, mert még 2003-ban adatokat loptak a Ferraritól, és azokat a Toyotához vitték, mikor átszerződtek egyik csapattól a másikhoz.
Iacconi egy év négy hónap, Santini pedig kilenc hónap felfüggesztett börtönbüntetést kapott, az ítélet ellen fellebbeznek.
Az ügy 2003-ban kezdődött, amikor a Ferrarinál azt vették észre, hogy a Toyota TF103-asa láthatóan hasonlít az olasz csapat előző évi modelljére. Bár a Toyota mindvégig tagadta, hogy lopott információkat használtak volna fel a 2003-as autójuk építésénél, a két szerelőt még akkor kirúgták. Ugyancsak érintett volt a csapatfőnök Ove Andersson és két másik vezető beosztású csapattag, mára egyikük sem dolgozik a Toyotának.