Hol másutt, mint az előzési helyek hiányáról nevezetes Hungaroringen egyeztek meg előzést segítő aerodinamikai elemekről a csapatok képviselői. A Magyar Nagydíj hétvégéjén az előzési munkacsoport, az OWG (Overtaking Working Group) megvitatta, majd elfogadta azoknak az új diffúzoroknak a terveit, amelyek június-júliusban teszteltek szélcsatornában.
A cél egyértelmű, a szurkolói igényeknek megfelelően több, a pályán kivitelezett előzést vinni a Forma-1-es versenyekre. Ezért következő lépésként olyan szárnyakkal foglalkoznak, amelyek kevesebb turbulenciát okoznak az elöl haladó autó mögött, javítva ezzel a „támadó” autó esélyeit. Lehetséges egy olyan orrkúp megalkotása is, amelyen a szárnyak állása változhat, ha az autó egy másikat követ.
Ezenkívül az OWG azon dolgozik, hogy olyan szabályok szülessenek, amelyek nem teszik lehetővé a sok apró szárny használatát az F1-ben. Bár az eredeti tervek szerint 2010-ben lépnének életbe az új szabályok, ha a munkacsoport jó ütemben halad, akkor már 2009-ben az új szabályok szerinti versenyautók indulhatnak.
Az OWG tagja Paddy Lowe, a McLaren technikai igazgatója, Pat Symonds, a Renault technikai igazgatója, Rory Byrne a Ferraritól, valamint Jean-Claude Migeot areodinamikai szakember, aki a szélcsatornás vizsgálatokat vezeti.