Hornerék tudják pótolni Webbert
Hornerék tudják pótolni Webbert
Fotó megosztása:
Legalább két hónapig gyógyul
Legalább két hónapig gyógyul
Fotó megosztása:
Nagy jövője lehet
Nagy jövője lehet
Fotó megosztása:
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Fotó megosztása:
Coulthard nem félti Webbert
Coulthard nem félti Webbert
Fotó megosztása:
Rajta múlik a siker
Rajta múlik a siker
Fotó megosztása:
A lényegről nem marad le
A lényegről nem marad le
Fotó megosztása:
Hiányzik majd a tesztelés?
Hiányzik majd a tesztelés?
Fotó megosztása:
Webber bizakodó
Webber bizakodó
Fotó megosztása:
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
Fotó megosztása:
Flying Scotsman
Flying Scotsman
Fotó megosztása:
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Fotó megosztása:
Elromlott, de nem volt nagy gond
Elromlott, de nem volt nagy gond
Fotó megosztása:
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Fotó megosztása:
Vettel nem mond semmit egyelőre
Vettel nem mond semmit egyelőre
Fotó megosztása:
Newey a két pilóta között
Newey a két pilóta között
Fotó megosztása:
Webber borúlátó
Webber borúlátó
Fotó megosztása:
Ha velük nem győzhet, elengedik
Ha velük nem győzhet, elengedik
Fotó megosztása:
Jól fizet a dobogó
Jól fizet a dobogó
Fotó megosztása:
Semmit sem vesz biztosra
Semmit sem vesz biztosra
Fotó megosztása:
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Fotó megosztása:
Schumival konzultált
Schumival konzultált
Fotó megosztása:
Vezetni tud, csak járni nem
Vezetni tud, csak járni nem
Fotó megosztása:
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Fotó megosztása:
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Fotó megosztása:
Eléggé összetörte megát
Eléggé összetörte megát
Fotó megosztása:
Rajta múlik a siker
David Coulthard 15 évnyi versenyzés után idéntől már a pályán kívülről segíti a Red Bullt. A skót veterán a hétvégén többek között a csapat kilátásairól is beszélt.
„Hatalmas változások jönnek a szabályok terén. Utoljára 1998-ban volt hasonló, amikor a szűkebb nyomtávú autók és a barázdált abroncsok jöttek, és épp Adrian [Newey, a McLaren egykori és a Red Bull jelenlegi tervezője] csapata járt az élen az új szabályok alkalmazásában, tehát most is előfordulhat ez” – utalt DC a McLaren 1998-as bajnoki sikerére.
„Az RBR kicsit több időt tölt el a szélcsatornás vizsgálatokkal, az autó csak később kerül a pályára, de ez tudatos döntés eredménye, igyekszünk a lehető legjobban kiismerni az új szabályokat. Meglátjuk, hogy sikerrel járunk-e, de én úgy gondolom, hogy nagyon jó dolgok folynak a Red Bull Technologiesnál, amelyekből a Red Bull és a Toro Rosso is profitál majd.”
Coulthard azt is elárulta, hogy a Red Bull annak ellenére, hogy maga kezdte a KERS fejlesztését – amely közben még a gyár is kigyulladt egyszer -, végül inkább a motorszállító partnerre, a Renault-ra támaszkodik ezen a téren.
A 246 futamos pályafutással rendelkező versenyző arról is beszélt, hogy 2009-től nem kizárólag az F1-es csapatot segíti majd tudásával, hanem a Red Bull versenyzői utánpótlásprogramban is kamatoztatja majd tapasztalatát.