Jövőre 18 futam lesz
Jövőre 18 futam lesz
Fotó megosztása:
Végleges a menetrend
Végleges a menetrend
Fotó megosztása:
Könnyebb lesz hibázni
Könnyebb lesz hibázni
Fotó megosztása:
Mindenki beült valahova
Mindenki beült valahova
Fotó megosztása:
Idényenként egyszer mindenki megúszhatja
Idényenként egyszer mindenki megúszhatja
Fotó megosztása:
Vannak már ügyeskedők
Vannak már ügyeskedők
Fotó megosztása:
Nem lesz csalás!
Nem lesz csalás!
Fotó megosztása:
Az FIA eszén nem könnyű túljárni
Az FIA eszén nem könnyű túljárni
Fotó megosztása:
A következőévtizedben is marad Sao Paulo
A következőévtizedben is marad Sao Paulo
Fotó megosztása:
A Forma-1-ben 2008-tól
10 évre befagyasztják a motorfejlesztéseket, és betiltják az elektronikus vezetői segédeszközök, így a kipörgésgátló és a rajtautomatika használatát is. Vezető Forma-1-es szereplők szerint ezzel a technikai újítások miatt a motorsport csúcsának számító F1 sokat veszít.
Az FIA elképzelése alapján a változtatások csökkentik majd a költségeket, látványosabbá tehetik a versenyeket, műszaki szempontból azonban az érintettek nem látják rózsásnak a helyzetet.
„Az új szabályok olyan mértékben korlátoznak, hogy már nincs lehetőség forradalmi újításokra” – mondta a Ferrari főtervezője, Aldo Costa a német Die Weltnek.
A Ferrari fő versenymérnöke, Luca Baldisseri szerint „műszakilag tíz évet lép vissza” az F1, és a Honda csapatfőnöke, Ross Brawn is hasonlóan borulátó:
„Az idény közepétől műszaki szempontból a Forma-1 csak egy üres kifejezés lesz.”