A Forma-1-et 2007 óta egyedüli szállítóként kiszolgáló japán Bridgestone tavaly november elején jelentette be, hogy a 2010-es idény után távozik a sportágból. A japánok bejelentése után a nagyobb gumigyártók – a 2006 végén kiszállt Michelin, a Goodyear , a Pirelli és a Firestone – sorra jelezték, hogy nem kívánnak F1-es projektet indítani, de német sajtóértesülés szerint azért akadnak jelentkezők.
Az Auto Motor und Sport úgy tudja, hogy két dél-koreai gyártó is érdeklődik a lehetőség iránt, bár a szaklap azt is hozzátette, hogy az F1-es szabályváltoztatásokkal még a Bridgestone-t is szeretnék maradásra bírni. A német lap az egyik ilyen szabályváltoztatási lehetőségként azt az egyszerű megoldást említi, hogy csökkentenék a versenyhétvégéken használható garnitúrák számát, amely így értelemszerűen a Bridgestone jelenlegi, évi 100 millió eurós költségeit is lejjebb vihetné.
Az Auto Motor und Sport nem nevezte meg a koreai cégeket, de a Kumhóról, a Hankookról és esetleg a Nexesről lehet szó. Az F1 gumiszállítói jövőjéről a lap január 22-re jósol döntést.