Nincs nagy változás, a folytonosságra építenek
Nincs nagy változás, a folytonosságra építenek
Fotó megosztása:
A pilóták és a csapatvezetés az RB4-essel
A pilóták és a csapatvezetés az RB4-essel
Fotó megosztása:
Új, retrós overall Coulthardnak és Webbernek
Új, retrós overall Coulthardnak és Webbernek
Fotó megosztása:
Webber rossz autókat szeretne
Webber rossz autókat szeretne
Fotó megosztása:
Összeállt a csapat
Összeállt a csapat
Fotó megosztása:
Idén nagy előrelépést várnak
Idén nagy előrelépést várnak
Fotó megosztása:
A cél 2-3 dobogó fejenként
A cél 2-3 dobogó fejenként
Fotó megosztása:
Könnyeb lesz hibára kényszeríteni másokat
Könnyeb lesz hibára kényszeríteni másokat
Fotó megosztása:
Eladó a fényképes Red Bull
Eladó a fényképes Red Bull
Fotó megosztása:
A veterán nem lát tisztán
A veterán nem lát tisztán
Fotó megosztása:
Bevásárlással indul az idény
Bevásárlással indul az idény
Fotó megosztása:
Ha baj van az autóval, nem indulhatnak
Ha baj van az autóval, nem indulhatnak
Fotó megosztása:
A szemei előre néznek
A szemei előre néznek
Fotó megosztása:
Balesetekkel fejezi be a karrierjét?
Balesetekkel fejezi be a karrierjét?
Fotó megosztása:
Bele is ülhet
Bele is ülhet
Fotó megosztása:
Megnézi, mit esznek rajta
Megnézi, mit esznek rajta
Fotó megosztása:
Az öreg bénázott
Az öreg bénázott
Fotó megosztása:
Ha idén nem, jövőre szinte biztosan cserélnek
Ha idén nem, jövőre szinte biztosan cserélnek
Fotó megosztása:
Megváltás a harmadik hely
Megváltás a harmadik hely
Fotó megosztása:
DC és Horner
DC és Horner
Fotó megosztása:
Hasonló sikert vár
Hasonló sikert vár
Fotó megosztása:
15 év után szögre kerül a sisak?
15 év után szögre kerül a sisak?
Fotó megosztása:
A hétvégén bejelentheti a visszavonulást
A hétvégén bejelentheti a visszavonulást
Fotó megosztása:
Coulthard szerint ő kellene
Coulthard szerint ő kellene
Fotó megosztása:
Hétfőn és
tegnap még a tavalyi RB3-assal körözött David Coulthard és Mark Webber Jerezben, ma délelőtt azonban kitolták a garázsból a csapat új autóját, az RB4-est.
Az RB4 a McLarentől két éve a csapathoz szerződött tervező, Adrian Newey második munkája a Red Bukknál. A brit szakember láthatóan nem távolodott el a tavalyi irányvonaltól, radikális változások nincsenek a 2008-as modellen. A többi új autóhoz hasonlóan a pilótafülke oldalfala egy kicsit magasabb lett, és felkerült az RB4 elejére is a McLaren-féle hídszárny, ezen kívül egy a tavalyi autón nem szereplő légterelő elem került az oldalszekrény elé.
A csapatnak elsősorban nem is az aerodinamikai fejlesztés lehetett a fő célja, sokkal inkább a megbízhatósági problémák kiküszöbölése, főképp a tavaly egész évben rakoncátlankodó sebességváltó hibamentessé tétele – különösen nagy jelentőséget kap ez idén, ugyanis 2008-ban már nem egyetlen versenyt, hanem négy teljes hétvégét kell majd kibírnia.
Az RB4-est a rangidős, David Coulthard teszteli elsőként ma, Webber később próbálja ki az új modellt.