Módosított a célokon
Módosított a célokon
Fotó megosztása:
Ezután biztosra menne
Ezután biztosra menne
Fotó megosztása:
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
Fotó megosztása:
Schumacheri pályát szeretne
Schumacheri pályát szeretne
Fotó megosztása:
Javítani kell
Javítani kell
Fotó megosztása:
Itt győzött először
Itt győzött először
Fotó megosztása:
Mindenképp halasztana
Mindenképp halasztana
Fotó megosztása:
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Fotó megosztása:
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Fotó megosztása:
Még semmi sem biztos
Még semmi sem biztos
Fotó megosztása:
Otthon megint villantana
Otthon megint villantana
Fotó megosztása:
Alonso szereti az utcai pályákat
Alonso szereti az utcai pályákat
Fotó megosztása:
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
Fotó megosztása:
Symonds magasra céloz
Symonds magasra céloz
Fotó megosztása:
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
Fotó megosztása:
Jobb autó, jobb csapat?
Jobb autó, jobb csapat?
Fotó megosztása:
Félreismerik
Félreismerik
Fotó megosztása:
Piquet-nek van félnivalója
Piquet-nek van félnivalója
Fotó megosztása:
Mindketten mehetnek
Mindketten mehetnek
Fotó megosztása:
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Fotó megosztása:
A végére alig látott
A végére alig látott
Fotó megosztása:
Piquet helyett di Grassi jön
Piquet helyett di Grassi jön
Fotó megosztása:
Nem túl hihető
Nem túl hihető
Fotó megosztása:
Átadja az irányítást
Átadja az irányítást
Fotó megosztása:
Elmaradt a teljesítmény
Elmaradt a teljesítmény
Fotó megosztása:
Az ismétlés nem valószínű
Az ismétlés nem valószínű
Fotó megosztása:
Bármi előfordulhat
Bármi előfordulhat
Fotó megosztása:
Mi van a háttérben?
Mi van a háttérben?
Fotó megosztása:
Nagy célok 2009-re
Nagy célok 2009-re
Fotó megosztása:
Még csiszolódnia kell
Még csiszolódnia kell
Fotó megosztása:
Mindenképp halasztana
Már írtunk róla, hogy a Forma-1-es csapatok az utóbbi időben sokat tárgyaltak a tervek szerint 2009-ben bevezetésre kerülő mozgásienergia-visszanyerő rendszer, a KERS bevetésének elhalasztásáról. A
balesetek, a fejlesztés költségei, és egyes csapatok feltehető elmaradása miatt a többség hajlandó lenne
2010-re halasztani a bevezetést, de a McLaren és a Honda hajlik rá, a BMW Sauber és a Williams pedig egyenesen ragaszkodik 2009-hez.
A halasztáspártiak szószólója, a Renault csapatfőnöke, Flavio Briatore morgott is egy sort a két csapat miatt:
„A BMW-t talán figyelmeztetni kellene a balesetük miatt, Frank [Williams]… őt pedig nem is értem. Kiszámítottuk már, hogy a fejlesztés és a működtetés 700 ezer euróba kerül majd futamonként. Amikor Frank azt mondja, hogy a fejlesztés csak 2 millió lesz összesen, hát nevetnem kell! Tényleg azt hiszi, hogy ő majd kétmillióból megoldja, amikor a gyári csapatok a tízszeresét költik ugyanerre?!” – háborgott az olasz.
Briatoréhoz kapcsolódik még, hogy a csapatfőnök a hírek szerint 2009 után is a Renault-val marad, de azt nem tudni, hogy milyen minőségben. A csapatvezetői szerződése idén lejár, és egyszer azt nyilatkozta, hogy ha Fernando Alonso elhagyja a Renault-t, akkor ő is menni fog. Az 58 éves milliomos egyébként tavaly komoly betegségen esett át, idén pedig megházasodott.