Alonso sokat segített
Alonso sokat segített
Fotó megosztása:
Ezen múlott
Ezen múlott
Fotó megosztása:
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
Fotó megosztása:
Nem veti szét a jókedv
Nem veti szét a jókedv
Fotó megosztása:
Az új pályán debütál az R29
Az új pályán debütál az R29
Fotó megosztása:
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Fotó megosztása:
Felzárkózhatnak
Felzárkózhatnak
Fotó megosztása:
Nem bírta a gyűrődést
Nem bírta a gyűrődést
Fotó megosztása:
Alonso megint igazodik
Alonso megint igazodik
Fotó megosztása:
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Fotó megosztása:
2009 - a visszatérés éve?
2009 - a visszatérés éve?
Fotó megosztása:
Edzésben
Edzésben
Fotó megosztása:
Nem egy-két emberről van szó
Nem egy-két emberről van szó
Fotó megosztása:
A főszponzor távozhat
A főszponzor távozhat
Fotó megosztása:
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
Fotó megosztása:
Rosszul kezdődik az év
Rosszul kezdődik az év
Fotó megosztása:
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Fotó megosztása:
Ekkora, és kész
Ekkora, és kész
Fotó megosztása:
Optimistának kell lenni
Optimistának kell lenni
Fotó megosztása:
Van még min dolgozni
Van még min dolgozni
Fotó megosztása:
A McLarennél nem félnek tőlük
A McLarennél nem félnek tőlük
Fotó megosztása:
Búcsúzik az ING az F1-től
Búcsúzik az ING az F1-től
Fotó megosztása:
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Fotó megosztása:
A Tata válthatja az ING-t?
A Tata válthatja az ING-t?
Fotó megosztása:
Még semmi sincs lefutva
Még semmi sincs lefutva
Fotó megosztása:
Már most is jobb az autó
Már most is jobb az autó
Fotó megosztása:
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Fotó megosztása:
Ha drága marad az F1, mennek
Ha drága marad az F1, mennek
Fotó megosztása:
Nem gondolja, hogy mellőzik
Nem gondolja, hogy mellőzik
Fotó megosztása:
Idén nem hagyják magukat
Idén nem hagyják magukat
Fotó megosztása:
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
Fotó megosztása:
Nagyon óvatos
Nagyon óvatos
Fotó megosztása:
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Fotó megosztása:
Csak az utolsó tesztek számítanak?
A hét elején
röppent fel a hír, hogy a Renault új autója, az R29-es nem épp úgy szerepelt az első tesztjén, ahogy azt a csapat szerette volna. Bár Alonsóék az egyéni és a konstruktőri bajnoki címet is szeretnék elvinni 2009-ben, ehhez alaposan át kell építeni az R29-est, ismerte be a technikai főnök, Pat Symonds.
„Csalódtam, nem volt a legjobb a teszt. Nem igazán álltak össze a dolgok úgy, ahogy szerettük volna, amikor épp száraz volt a pálya” – mondta az angol az Autosport.comnak.
Bár az eső minden csapat dolgát megnehezítette, Nelsinho Piquet és Alonso különösen szenvedett a tapadás hiánya miatt, és az egyetlen száraz napon a kétszeres világbajnok spanyol a Williams új autójától jó két másodperccel elmaradva lett az utolsó.
„Természetesen nem tudom, hogy ki mennyi üzemanyaggal ment, de hosszabb etapok voltak, így nem hiszem, hogy olyan óriási lenne a különbség. Úgy gondolom, hogy a Williams jelenleg egy kicsit gyorsabb nálunk, de nem két másodperccel. Leszünk még ennél jobbak, az autót is könnyebb lesz irányítani, fejlődik még. Szerintem idén az eddigieknél is inkább az utolsó néhány teszten derül majd ki minden” – magyarázta Symonds.
A csapat gyenge 2007-es idény és a tavalyi botladozó kezdés után nagyon optimista lett az erős hajrá, Alonso győzelmei miatt, de 2009 nem indul a legjobban, az autó elbukott az FIA töréstesztjén, a portugáliai teszt gyengén sikerült, és az R29-es a szépségversenyeken sem tarolna.
A Renault egyébként tegnap az angliai Kemble repülőtéren végzett egyenesvonalú tesztet, de míg általában az ilyesmihez egyetlen kamionnal települnek ki a csapatok, addig Enstone-ból öt kamiont küldtek. Hogy ez jelent-e valamit, ki tudja.