Egy friss statisztika szerint a tavalyi évhez képest a Renault könyvelheti el a legnagyobb bukást az egész Forma-1-es mezőnyben. A 2005-ben és 2006-ban világbajnoki címet szerző csapat idén még nem állt dobogóra, a sokat hangoztatott cél, a BMW megverése is csak délibábnak látszik és ezt a számok is alátámasztják: míg a riválisok az átlagos köridő tekintetében mind javultak – a McLaren 0,039, a BMW 0,051, a Red Bull pedig 1,151 másodperccel gyorsabb -, a Renault 1,204 másodpercet zuhant 2006-hoz képest.
Az idei formaromlás egyik okaként már korábban azt jelölték meg, hogy tavaly túl későn láttak neki a következő évi fejlesztéseknek, épp ezért idén el akarják kerülni ezt, és annak ellenére, hogy a csapat elnöke, Alain Dassas nemrég még nagy előrelépést ígért a Török Nagydíjra, már mostantól 2008 a prioritás. A technikai igazgató, Bob Bell így nyilatkozik a tervekről:
Piquet-nek nem kell a Spyker
Piquet-nek nem kell a Spyker
Fotó megosztása:
Újra együtt 2008-ban?
Újra együtt 2008-ban?
Fotó megosztása:
Isztambulban kezdik az évet...
Isztambulban kezdik az évet...
Fotó megosztása:
Ez kell a népnek!
Ez kell a népnek!
Fotó megosztása:
Jól ment Amerikában
Jól ment Amerikában
Fotó megosztása:
A cél: pontszerzés minden versenyen
A cél: pontszerzés minden versenyen
Fotó megosztása:
Oktatni fog
Oktatni fog
Fotó megosztása:
Végre van ok az optimizmusra
Végre van ok az optimizmusra
Fotó megosztása:
Monacóban jól ment Fisichella
Monacóban jól ment Fisichella
Fotó megosztása:
A nagyhangú olasznak is volt már dolga a FIA-val
A nagyhangú olasznak is volt már dolga a FIA-val
Fotó megosztása:
Ez lesz az utolsó év?
Ez lesz az utolsó év?
Fotó megosztása:
Fisichella maradna, de nincs sok esélye
Fisichella maradna, de nincs sok esélye
Fotó megosztása:
Ez az év már elúszott
Ez az év már elúszott
Fotó megosztása:
Új főnök jön
Új főnök jön
Fotó megosztása:
Mindkét versenyző járt már a Fujin
Mindkét versenyző járt már a Fujin
Fotó megosztása:
A cél: pontszerzés minden versenyen
A cél: pontszerzés minden versenyen
Fotó megosztása:
Már 15 éve versenyez az olasz
Már 15 éve versenyez az olasz
Fotó megosztása:
A vezér szerint nélküle is megoldják
A vezér szerint nélküle is megoldják
Fotó megosztása:
Alain Dassas
Alain Dassas
Fotó megosztása:
A McLaren végét várja
A McLaren végét várja
Fotó megosztása:
Tegnap beugrott Ron Dennishez
Tegnap beugrott Ron Dennishez
Fotó megosztása:
Fisi az elmúlt két évben dobogós volt
Fisi az elmúlt két évben dobogós volt
Fotó megosztása:
Alonso miatt kirúgják Kovalainent?!
Alonso miatt kirúgják Kovalainent?!
Fotó megosztása:
Bármit, csak visszatérjen!
Bármit, csak visszatérjen!
Fotó megosztása:
Jövőre újra együtt?
Jövőre újra együtt?
Fotó megosztása:
Az utolsó lehetőség a bizonyításra
Az utolsó lehetőség a bizonyításra
Fotó megosztása:
A háromszoros bajnok kipróbálja az F1-est
A háromszoros bajnok kipróbálja az F1-est
Fotó megosztása:
A Renault-soknak nem tetszik a McLaren-módi
A Renault-soknak nem tetszik a McLaren-módi
Fotó megosztása:
Briatore 60 százalékot ad Alonso érkezésére
Briatore 60 százalékot ad Alonso érkezésére
Fotó megosztása:
Kovalainen és Fisichella is mehet
Kovalainen és Fisichella is mehet
Fotó megosztása:
Valószínűleg Piquet ül be jövőre
Valószínűleg Piquet ül be jövőre
Fotó megosztása:
A fiatal brazil végre versenyezhet
A fiatal brazil végre versenyezhet
Fotó megosztása:
Addig húzza, míg senkinek sem kell?
Addig húzza, míg senkinek sem kell?
Fotó megosztása:
A telefonosoknak nem hiányzik az F1, nem kell Alonso
A telefonosoknak nem hiányzik az F1, nem kell Alonso
Fotó megosztása:
Az a fránya kémügy keresztbetehet Alonsónak
Az a fránya kémügy keresztbetehet Alonsónak
Fotó megosztása:
Megválasztanák világbajnoknak...
Megválasztanák világbajnoknak...
Fotó megosztása:
Újra együtt!
Újra együtt!
Fotó megosztása:
Ő szelídítette meg Flaviót
Ő szelídítette meg Flaviót
Fotó megosztása:
„Lesz néhány kisebb aerodinamikai fejlesztésünk Törökországban és aztán Monzában is, az ottani alacsony leszorítóerőt követelő pályához igazodva, és persze próbáluk minél többet kihozni a fejlesztésekből a pályán. A gyárban azonban már 2008-ra koncentráljuk az erőinket. Az elvünk az, hogy az idei gondoknak nem szabad befolyásolniuk a jövő évi programunkat, és ehhez tartjuk is magunkat.”
„Időben nekilátunk a munkának, a hozzáállásunk pedig más, mint a korábbi években. Először is arról bizonyosodtunk meg, hogy a fejlesztéshez használt eszközeink jól működnek. Amint ez megvolt, minden energiát az új autó tervezésébe fektettünk. A projekt jól halad, izgalmas fejlesztési irányokba indultunk.”