Igazi nagyágyúk találkozása ez, hiszen a Williams eddig 16 világbajnoki címet szerzett a Forma-1-ben, emellett 113 futamgyőzelemmel is büszkélkedhetnek. Az AT&T Corporation pedig több mint 130 éves telekommunikációs multi, amelynek történelme egészen a telefont feltaláló Graham Bell-ig nyúlik vissza. Az amerikai székhelyű cég fogyasztók millióival áll kapcsolatban a világ 149 országában, az USA-ban pedig piacvezető a szélessávú internetet használók körében.
Bár a Forma-1-ben elsőrangú feladat gyors versenyautót építeni, de szükség van más technológiákra is. Épp ezért az AT&T nem csak pénzt pumpál a Williamsbe, hanem legújabb kommunikációs, adatátviteli technológiáival is ellátja.
Erre szükség is van, hiszen a versenyautók ontják magukból az adatot és a futamok során elsőrangú kérdés, hogy a mérnökök a boxban illetve a Föld túlsó felén valósidejű infók alapján hozhassanak döntéseket. De nem szabad megfeledkezni a csapatvezetőkön, szerelőkön látható fejhallgatókról sem.
Az idei évben az AT&T logoja még a McLaren-Mercedes autókon díszelgett. 2007-től azonban a wokingi istálló kocsijain egy másik telekommunikácós vállalat a Vodafone feliratai tűnnek fel. A nálunk is ismert cég a csapat főszponzora lett.
Ezzel a szerződéssel újabb lépést tett afelé a csapat, hogy visszatérjen a győztesek közé, ahonnan egy ideje visszacsúszott. A sikerben nagy szerepe lehet, hogy jövőre már gyári motorokkal indul a csapat az F1-ben, azokat a Toyotától kapja.