Jó partner lehet az amerikai csapat számára

Hamarosan bejelenthetik az üzletet

Hamarosan bejelenthetik az üzletet

Két hete röppent fel a hír, hogy a világ legnépszerűbb videomegosztó oldala, a YouTube a jövőre induló új amerikai csapat, a US F1 szponzora lehet majd. Az üzletben lenne logika, hiszen az amerikai alakulat amerikai, de világszerte ismert támogatóval gazdagodna, és korábbi elmondásuk szerint az eddigieknél sokkal több csatornán szeretnének eljutni az F1-es szurkolókhoz, amiben természetesen kiváló partner lehetne a videomegosztó.

A YouTube társalapítója, Chad Hurley a Brit Nagydíjon is felbukkant, állítólag már az üzlet véglegesítése miatt találkozott a US F1 egyik atyjával, Peter Windsorral.

„Valóban találkoztam Chaddel Silverstone-ban, és nagyon örültem neki, hogy ott volt. Az emberek hírbe hozták vele a csapatunkat, ami igazán hízelgő, és ki tudja, mit hoz a jövő?” – mondta az angol szakember az amerikai SPEED televíziónak.

Windsor hozzátette azt is, hogy hamarosan fontos bejelentéseket tesznek majd a US F1-nal kapcsolatban.