Az Audi hatalmas holdbázissal ütött tanyát Frankfurtban, a kívülről ingerszegény tükörkockának tűnő óriási csarnok bele tulajdonképpen egy feje tetejére állított város, ahol a képernyők a padlótól a plafonig érnek.
Ebben az agyzsibbasztó dimenzióban minden autó különlegesnek hat, de akadt egy, ami mindet überelte. A német gyártó úgy döntött, feltámasztja a nyolcvanas évek legendás rövid quattróját, az Audi összkerékhajtású hegemóniájának teljhatalmú urát.
a videó a hirdetés után indul
A hibrid hajtásláncról már korábban megszellőztetett néhány részletet az Audi; ezek részben túlzónak, részben túl szerénynek bizonyultak. A 700 lóerős, 800 Nm nyomatékú hajtáslánc átdolgozott, nyolcfokozatú Tiptronic váltón keresztül hajtja a négy kereket. A hátsó tengelyen aktív sport-differenciálmű dolgozik, az átlagos üzemanyag-fogyasztás csupán 2,5 l/100 km.
A belsőégésű komponens az Audi RS7 irgalmatlan 4.0 V8 TFSI egysége (560 LE, 700 Nm), amelynek fogyasztását start-stop és részterhelésen kiiktatott hengerek csökkentik. A villanymotor a váltó és a V8 között helyezkedik el, teljesítménye 150 LE, nyomatéka 400 Nm.
A 700 lóerős, 800 Nm nyomatékú hajtáslánc átdolgozott, nyolcfokozatú Tiptronic váltón keresztül hajtja a négy kereket
A 700 lóerős, 800 Nm nyomatékú hajtáslánc átdolgozott, nyolcfokozatú Tiptronic váltón keresztül hajtja a négy kereket
Fotó megosztása:
A lítiumion akkumulátorok akár ötven kilométerre elegendő áramot képesek tárolni, amennyiben elektromos üzemmódban haladunk
A lítiumion akkumulátorok akár ötven kilométerre elegendő áramot képesek tárolni, amennyiben elektromos üzemmódban haladunk
Fotó megosztása:
Különleges kijelző, mesébe illő funkciók jelennek meg az Audi műszerfalán, de valószínűleg mindez megmarad a kiállítótermek álomvilágában
Különleges kijelző, mesébe illő funkciók jelennek meg az Audi műszerfalán, de valószínűleg mindez megmarad a kiállítótermek álomvilágában
Fotó megosztása:
Közelről körbevizslattuk, videóra vettük a nyolcvanas évek legendás Ur-Quattrójának utódját, az Audi 700 lóerős hibrid sportautó koncepcióját
Közelről körbevizslattuk, videóra vettük a nyolcvanas évek legendás Ur-Quattrójának utódját, az Audi 700 lóerős hibrid sportautó koncepcióját
Fotó megosztása:
Várható tömege miatt valószínűleg inkább egy bitang gyors túraautó, mint raligéneket örökítő kíméletlen sportgép lesz a gyönyörű négykarikás kupé
Várható tömege miatt valószínűleg inkább egy bitang gyors túraautó, mint raligéneket örökítő kíméletlen sportgép lesz a gyönyörű négykarikás kupé
Fotó megosztása:
LED, ahogy azt a kor elvárja
LED, ahogy azt a kor elvárja
Fotó megosztása:
Várható tömege miatt valószínűleg inkább egy bitang gyors túraautó, mint raligéneket örökítő kíméletlen sportgép lesz a gyönyörű négykarikás kupé
A lítiumion akkumulátorok akár ötven kilométerre elegendő áramot képesek tárolni, amennyiben elektromos üzemmódban haladunk; a vezető további kettő: hibrid, illetve sport üzemmód közül választhat. Előbbi a navigációs rendszerrel összehangolva biztosítja az optimális energiagazdálkodást, míg sport üzemmódban a maximális vonóerő mindenkori biztosítása a feladat.
Különleges kijelző, mesébe illő funkciók jelennek meg az Audi műszerfalán, de valószínűleg mindez megmarad a kiállítótermek álomvilágában
Ilyenkor az 1850 kilós autó 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség 305 km/óra. A szédítő számok megtapasztalása helyett nekünk idén, a Frankfurti Autószalonon csak a látvány jutott, de a formaterv is lenyűgöző, a karosszéria sajátos, széles és lapos arányaival és a múltból táplálkozó stíluselemeivel – mindenekelőtt a kerékívek fölötti peremekkel – markánsan kiemeli a tanulmányt az Audi aktuális modellkínálatából: agresszívabb, ugyanakkor közvetlenebb is, mintha csupa ívből építkezne, kíváncsiak vagyunk, végül mi marad mindebből a gyártás beindulásáig.