A szeptemberi Frankfurti Autószalonon a Citroën a C5 palettáját egy kabrió modellel bővíti. Az Airspace néven futó tanulmány egy négyüléses kupé-kabrió, a Mercedes SL és társai kihívója lehet.
Az Airspace formaterve első látásra talán nem olyan meghökkentő, de az önműködő tető becsukásával már elég merész ívet láthatunk. A tető szénszálas, beépített napfényablakkal, , az olcsóság látszatát pedig ál-vászonborítással kerülik el. A beltérrel sem spótolnak a franciák, a bőrborítás és a drága anyagok lesznek jellemzők az új kabrióra, annyira, hogy még a fedélzeti számítógép kezelőszerveit is egy bőrtapintású burkolattal látják el.
Az UrbanHybrid fantázianevű motor egy biodízeles, 2,7 literes V6-os erőforrás, amely 208 lóerőt képes kipréselni magából. További újítás az energiatároló rendszer, amely a fékezéseknél begyűjtött energiát a légkondi vagy a hangrendszer működtetésére fordítja, de ideiglenesen a nyomaték növelésére is használható.
SnowMotion néven egy ál-összkerék-meghajtási rendszert is bevet az Airspace-ben, a mind a négy kereket egyenként felügyelő kipörgésgátló alkalmazásával. Sajnos nem lesz ilyen kabrió az utakon, de azért az sejthető, hogy valahogy így fog festeni a következő C5.