Láthattuk már szinte alig álcázva az új 911-est, most pedig minden részletére fény derül, miután néhány jó minőségű kép a hivatalos bejelentés előtt kiszivárgott.
Ahogy arra számítani lehetett, az autó karaktere nem változott, marad a klasszikus sziluett, de a kocsi nyúlánkabbnak, laposabbnak hat. És ez nem is csak látszat, hiszen a hírek szerint közel hat centivel hosszabb a 911 új karosszériája, míg a tengelytávolsága tíz centit bővül. Az újdonságot azonban sokkal inkább a részletek jelentik: a kissé oválisabb fényszórók, a keskenyre szabott LED-es hátsó lámpák, de az új formájú lökhárító és sebessége kinyíló szárny, illetve az ajtótestre költözött visszapillantó is azonosítja a kocsit.
Belül csak a legügyesebbek mondják meg elsőre, hogy ez az új, nagyon hasonló maradt. Újdonság, hogy a középkonzolról számos kapcsoló a váltókar köré költözött, ahogy a Panamerában is van.
Ezúttal is kétféle motorral kezdődik a gyártás, a Carrerába 3,4, a Carrera S-be 3,8 literes hathengeres boxermotor kerül. Mindkét modell erősebb, mint eddig, előbbi 350, utóbbi 400 lóerőt teljesít. Világújdonság, hogy hétfokozatú manuális sebességváltó kerül a kocsikba, kivéve, ha felárért kéri a vevő a duplakuplungos automatát.
Az új Porsche 911 világpremierje szeptember közepén, a Frankfurti Autószalonon lesz. Németországban még idén megkezdik a forgalmazását. Később jönnek a 4×4, a Cabrio változatok, lesz Turbo, GT3, GT2 és RS modell, igazi újdonság viszont a hibrid bevezetése.