Bár Magyarországon gyártják, érdekes módon nem Esztergomból kaptunk híreket egy új Suzukiról, hanem a németországi importőrtől. Ősztől megújul az eredetileg 2006 tavaszán bemutatott SX4.
A kocsi minimális külső, annál jelentősebb műszaki átalakítással folytatja pályafutását. Lényegében csak egy új első lökhárítóról van szó, amely mellé új könnyűfém felnik társulnak még. Ugyanakkor választható egy sportcsomag is, amelyben megint más első spoiler, küszöbök és hátsó ütköző szerepel.
Az utastérbe új műszerfalat terveztek, amelynek közepébe egy plusz információs képernyő került. Emellett átalakították a klímaberendezést, illetve egy plusz hangszórót szereltek a műszerfal felső részébe, valamint immár krómozottak a belső kilincsek. Ezentúl fokozottabb kényelem vár az SX4 utasaira, amelyet átpárnázott kartámaszok, valamint a javított rezgés és hangszigetelő elemek segítenek.
Kevésbé látványos, de sokkal fontosabb fejlesztés az, hogy a Suzuki átalakította az SX4 motorkínálatát. Az autó mindegyik variánsa teljesíti az Euro5-ös emissziós normát. Továbbra is kapható a szabadidő-autó 1,6-os benzinmotorral, de az már nem 107, hanem 120 lóerős teljesítménnyel készül.
Ám nemcsak erősebb, de takarékosabb is az új blokk. 6,7 helyett 6,2 liter az elsőkerék-hajtású változat átlagfogyasztása manuális váltóval. Ugyanakkor a négyhengeres motor négykerék-hajtással, illetve automata váltóval is párosítható.
Eltűnik a kínálatból az eddigi 1,9 literes dízelmotor, helyét egy új 2000-es blokk veszi át. Ennek nyomán 120 helyett már 135 lóerő gyorsítja a kocsit, ugyanakkor a nyomaték 280 helyett 320 Nm. Ebben az esetben is alacsonyabb fogyasztásnak örülhetnek a vevők, 6,3-ról 4,9 literre csökkent az átlagfogyasztás. Ez esetben csak hatfokozatú, manuális váltóval kapható az SX4, viszont összkerékhajtás itt is kérhető.
Az új Suzuki SX4-et ősszel a Frankfurti Autószalonon állítják ki először, a forgalmazása várhatóan ezzel egy időben megindul.