A Concept S-Class Coupé a klasszikus elöl hosszú, hátul csapott kupéformát hozza. Tekintélyért nem megy a szomszédba: tengelytávja 5,5 centi híján három méter, hossza 505 cm, a 1,41 méter magas karosszéria alatt impozánsan hatnak a 21 colos kerekek. A tervezők még tovább csiszolták a klasszikus hűtőmaszknak az elsőkerék-hajtású családon megjelent, modern átiratát, amely a régi idők óriáskupéira is emlékezve egyetlen keresztlécen hordozza a háromágú csillagot.
A beltér vakító fehérségének, a műszerfal szokatlanul ívelt kialakításának (amit az új fejlesztésű és csomagolású utasoldali légzsák tett lehetővé) organikus hatását polírozott alumínium elemek oldják. Az egyedi kialakítású légbeömlők fölött az S-osztályból ismert, 30,7 cm átmérőjű színes monitorokat találjuk.
A beltér vakító fehérségének, a műszerfal szokatlanul ívelt kialakításának (amit az új fejlesztésű és csomagolású utasoldali légzsák tett lehetővé) organikus hatását polírozott alumínium elemek oldják. Az egyedi kialakítású légbeömlők fölött az S-osztályból ismert, 30,7 cm átmérőjű színes monitorokat találjuk.
Fotó megosztása:
Az oldalablakok keret nélküliek, ami újfent hagyományos megoldásnak számít. A beltérben egyszerű formák és színek fogadnak.
Az oldalablakok keret nélküliek, ami újfent hagyományos megoldásnak számít. A beltérben egyszerű formák és színek fogadnak.
Fotó megosztása:
Miközben formáját tekintve a közép- és padlókonzol nem tér el jelentősen a szedántól, előbbi tövében újabb érintésvezérelt monitort találunk: itt négy analóg órán négy időzóna jeleníthető meg. Az egyedi rajzolatú üléseket és a műszerfalat finom borjúbőr borítja, a tetőkárpit selyem.
Miközben formáját tekintve a közép- és padlókonzol nem tér el jelentősen a szedántól, előbbi tövében újabb érintésvezérelt monitort találunk: itt négy analóg órán négy időzóna jeleníthető meg. Az egyedi rajzolatú üléseket és a műszerfalat finom borjúbőr borítja, a tetőkárpit selyem.
Fotó megosztása:
A Concept S-Class Coupé motorja akár hibrid is lehetett volna, de nem: a 4.7 V8 Biturbo erőforrás 455 lóerőt és 700 Nm nyomatékot mozgósít,
A Concept S-Class Coupé motorja akár hibrid is lehetett volna, de nem: a 4.7 V8 Biturbo erőforrás 455 lóerőt és 700 Nm nyomatékot mozgósít,
Fotó megosztása:
Az alumínium ajtópanelbe a térképek szintvonalát idéző mintázatot martak; ezek mintáját, akárcsak a hangszórók rácsozatát, bonyolult matematikai számítások alapján határozták meg.
Az alumínium ajtópanelbe a térképek szintvonalát idéző mintázatot martak; ezek mintáját, akárcsak a hangszórók rácsozatát, bonyolult matematikai számítások alapján határozták meg.
Fotó megosztása:
MoodGrid: egy felhőben tárolt, 18 millió dalból álló gyűjteményből választja ki a hangulatunknak megfelelő zeneszámokat a rendszer.
MoodGrid: egy felhőben tárolt, 18 millió dalból álló gyűjteményből választja ki a hangulatunknak megfelelő zeneszámokat a rendszer.
Fotó megosztása:
Vezetőtámogató rendszerek: 50 méterre ellátó sztereo kamerapár háromdimenziós képet rajzol az autó környezetéről, a radar 500 méterig figyel Az S-osztályból ismert útminőség-felügyeleti rendszer itt is működik, valós időben igazítja a futóművet az útminőséghez
Vezetőtámogató rendszerek: 50 méterre ellátó sztereo kamerapár háromdimenziós képet rajzol az autó környezetéről, a radar 500 méterig figyel Az S-osztályból ismert útminőség-felügyeleti rendszer itt is működik, valós időben igazítja a futóművet az útminőséghez
Fotó megosztása:
A fényszórók természetesen diódás rendszerűek, a LED-sor immár gyöngyfüzérként futja körbe a hagyományos lámpaházat.
A fényszórók természetesen diódás rendszerűek, a LED-sor immár gyöngyfüzérként futja körbe a hagyományos lámpaházat.
Fotó megosztása:
A beltér vakító fehérségének, a műszerfal szokatlanul ívelt kialakításának (amit az új fejlesztésű és csomagolású utasoldali légzsák tett lehetővé) organikus hatását polírozott alumínium elemek oldják. Az egyedi kialakítású légbeömlők fölött az S-osztályból ismert, 30,7 cm átmérőjű színes monitorokat találjuk.
Az oldalablakok keret nélküliek, ami újfent hagyományos megoldásnak számít. A beltérben egyszerű formák és színek fogadnak.
Miközben formáját tekintve a közép- és padlókonzol nem tér el jelentősen a szedántól, előbbi tövében újabb érintésvezérelt monitort találunk: itt négy analóg órán négy időzóna jeleníthető meg. Az egyedi rajzolatú üléseket és a műszerfalat finom borjúbőr borítja, a tetőkárpit selyem.
A Concept S-Class Coupé motorja akár hibrid is lehetett volna, de nem: a 4.7 V8 Biturbo erőforrás 455 lóerőt és 700 Nm nyomatékot mozgósít,
Az alumínium ajtópanelbe a térképek szintvonalát idéző mintázatot martak; ezek mintáját, akárcsak a hangszórók rácsozatát, bonyolult matematikai számítások alapján határozták meg.
Vezetőtámogató rendszerek: 50 méterre ellátó sztereo kamerapár háromdimenziós képet rajzol az autó környezetéről, a radar 500 méterig figyel Az S-osztályból ismert útminőség-felügyeleti rendszer itt is működik, valós időben igazítja a futóművet az útminőséghez
MoodGrid: egy felhőben tárolt, 18 millió dalból álló gyűjteményből választja ki a hangulatunknak megfelelő zeneszámokat a rendszer.
A fényszórók természetesen diódás rendszerűek, a LED-sor immár gyöngyfüzérként futja körbe a hagyományos lámpaházat.