Ahogy a Volkswagen Tiguan, a Skoda Yeti is kétféle kivitelben kelleti magát mostantól: a Frankfurtban debütáló, felfrissített modell külön on- és offroad arculatban lesz kapható szeptember végétől 

Mindkét modellváltozaton közösek az alapvetően átdolgozott optikai elemek: átdolgozták a motorházfedelet, az első lökhárítót, az aktuális márkaarculathoz igazították a hűtőmaszkot, szögletesre szabták és mélyebbre helyezték a fényszórókat. Megjelenik a kínálatban a LED-es nappali fény, hátul újak az opciósan LED-del szerelt lámpatestek és nagyobb a márkajelzés
A lökhárítók, illetve a küszöbök a városi kivitelben fényezett, a terepvariánson fekete kivitelt kapnak 

Négy új keréktárcsa is szerepel a modellprogramban, és ugyanennyi új árnyalattal gazdagodik a fényezések kínálata 
Robusztusabb megjelenés, fekete koptatósávok
Megújult a Škoda Yeti 13
A beltérben szintén a választási lehetőségek bősége fogad: a háromküllős multifunkciós kormány, a többféle kárpitvariáció, a műszerfali dekorpanelek révén nagy fokú szabadságot élvezhetnek a vásárlók 
A felszereltségi lista is bővül: megjelenik a tolatókamera, a kulcs nélküli nyitás-indítási rendszer, a csomagtartóban kiszerelhető LED zseblámpa, a megfordítható, kétoldalas csomagtérpadló, a hátsó ajtóba beépített szemeteskuka. Megmaradt a Yeti bevált, átrendezhető hátsó ülésrendszere. A belső méretek értelemszerűen nem változtak: a csomagtartó 405-1760 literes, a hátsó fejtér 1027 mm 
Megújult a Škoda Yeti 14
A motorválaszték négy dízel és három benzines erőforrásból áll; a teljesítmény-tartomány 105 lóerőtől (1.2 TSI) 170-ig (2.0 TDI) terjed. Léteznek első- és összkerék-hajtású kivitelek, utóbbiak az új Golfban debütált, ötödik generációs Haldex-kuplungos rendszert alkalmazzák. A manuális sebességváltó mellett DSG is szerepel a kínálatban, a hatfokozatú duplakuplungos egység mellé mostantól a hétfokozatú DSG (105 LE 1.6 TDI) is felsorakozik.