A kategória élmenőit megvizsgálták, hogy hátsókerék-hajtás nélkül is megtalálják az ideális megoldást a sportos viselkedésre. Várhatóan a Mazda6 lesz az etalon a fejlesztések során.
Szeptemberben a Frankfurti Autószalonon már látható lesz egy tanulmányautó, amely már sejtetni engedi, miként is mutat majd a 2010-ben piacra kerülő csúcs-Suzuki. Mint Iijima elmondta, agresszív eladási céljaik vannak annak ellenére, hogy a D-szegmens fokozatosan szűkülni fog, mialatt a kategóriák közötti autók iránti kereslet megnő majd.
Beszélnek már a motorokról is. Az amerikai piacra 2,5 literes, 155 lóerős, illetve 2,7-es 188 lóerős motorokat szánnak. Európában egy kisebb benzines (2,0 140 LE) és dízel (1,9 130-150 LE) lehet a fő vevőcsalogató.
Sajnos a hírek szerint nem Magyarországon készül majd az új autó, hanem Japánból importálják majd.