A klasszikus forma és csúcstechnika különleges ötvözetét nyújtják a Wiesmann járművei. A régies vonalvezetésű karosszéria alatt a BMW motorjai és hajtásrendszere szerepelnek. A Frankfurti Autószalonon pedig minden eddiginél erősebb blokk kerül a sportkocsikba.
Állítólag a BMW V10-es motorja kerül bevetésre. Az 507 lóerős motorhoz félautomata szekvenciális váltó és hátsókerék-hajtás tartozik majd. Utóbbit azonban kissé átdolgozzák a manufaktúra szakemberei, így a bemutató után még jó pár hónapot várni kell, mire piacra kerül a GT MF 5.
Igazi fenevad lehet a kétüléses sportkocsiból, hiszen az eddigi legerősebb GT „csupán” 367 lóerős volt. Várhatóan az M5-ös BMW motorjával felszerelt Wiesmann 4 másodperc alatt eléri majd a 100 km/órás tempót, míg a végsebessége 300 feletti lesz.