Nemrég bemutatkozott a Dacia Logan kombi teherautó változata, a Van. Ez azonban nem az utolsó áruszállító kivitel, elkészült ugyanis a Dacia Pickup. Bár pont a Frankfurti Autószalon napján jelentette be a Dacia az autó érkezését, hiába kerestük a standon a gépet.
Kitették a legolcsóbb limuzint és kombit is, piros kosztümös hostessnéniből is volt elég, de a pickupnak csak nem akadtunk a nyomára. Végül megkerestük a magyar importőr képviselőjét a helyszínen, hogy felhajtsuk-e a szőnyeget a platós után, de kiderült tényleg nincs itt.
A Pickupot a többi Loganhoz hasonlóan a Renault-tól származó benzines és dízelmotorokkal szerelik, karosszériája az MCV-re épül. Terhelhetősége 800 kg, rakodóhossza 1,80 m, az utastér ülései mögött pedig még 300 liternyi rakhelyet alakítottak ki, ahol nemcsak a kisebb tárgyak helyezhetőek el. 2008-tól kezdődik a jármű piaci bevezetése, elsőként Romániában, majd a többi országban.
További érdekesség a Dacia háza tájáról, hogy a Logan és a Logan MCV már 85 lóerős dízelmotorral is elérhető. Az 1,5-ös dCi-vel a limuzin átlagosan csupán 4,6 litert fogyaszt, mialatt csupán 120 g/km a széndioxid kibocsátása, ami a legjobb a családi autók között.
Jót tett a korábbi dízelhez képesti 15 lóerős teljesítménytöbblet, hiszen két másodperccel hamarabb, azaz 13 másodperc alatt gyorsul 100-ra a Logan.