A Bugatti Veyron a maga 1000 lóerőjével és 350 millió forint körüli árával jelenleg az utcai autók leg-legje, de a gyártó erre még egy lapáttal rátett Frankfurtban.
A Pur Sang (telivér) nevű verzió különlegessége, hogy a világháború előtti német versenyautókhoz hasonlóan nincs rajta festés. Az alumínium és szénszálas elemek kéttónusú összhatása még a gyártót is lenyűgözte. A hiányzó festés miatt amúgy is könnyebb szuperjárgány tömegét néhány további trükközéssel még tovább csökkentették, így mintegy 75 kg-ot sikerült lefaragni a szériamodellhez képest.
Néhány órával a szalon nyitása előtt
Fotó megosztása:
A környéken sok az MTK-drukker
Fotó megosztása:
Olyan, mint egy Twingo a VW-től
Fotó megosztása:
Ebből az Audiból fogy a legtöbb
Fotó megosztása:
Élőben nagyon szép az új A4
Fotó megosztása:
Sima kombi helyett a Scout-modellt láttuk
Fotó megosztása:
A szériamodell 350 millióba kerül, adók nélkül
Fotó megosztása:
Fényezetlen alu és szénszálas műanyag
Fotó megosztása:
Amikor 47 centi hiányzik. Ennyivel hosszabb a Caddynél a Caddy Maxi
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Lesz normál Fabia Combi is
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Három bombanővel, tud élni az elnök úr
Fotó megosztása:
A SEAT egy terepjáróval nevez a hírversenybe
Fotó megosztása:
Végsebessége 326 km/óra
Fotó megosztása:
610 lóerős a Bentley Continental GT Speed
Fotó megosztása:
6000 euró körül lesz a 3. világban
Fotó megosztása:
Farmotoros, mint régen a Bogár
Fotó megosztása:
Új formatervezési korszak fut a SEAT-nál
Fotó megosztása:
És hol fér el a kompakt?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Éretlenek, 2.0
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Tegnap este ők nyerték a közönségszavazást
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
18 colos a kereke
Fotó megosztása:
Egyszerű, megfizethető és barátságos autó lesz
Fotó megosztása:
Ez az első VW érintőképernyővel
Fotó megosztása:
Négy ülésből három lehajtható
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Négy platformra építenek tízmillió autót
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Pur Sang nem marad tanulmány, egy mindössze öt darabos sorozat készül el belőle. Bár árat nem mondtak Frankfurtban, az szinte biztos, hogy még az eredetiét is jóval meghaladja majd.