2010-re megújítja szabadidő-autóját a Honda. Az eredetileg 2007-ben bemutatott CR-V teljesen új első lökhárítót és hűtőmaszkot kap, miközben hátul módosított lökhárítót találunk. Egy kissé visszafogottabbnak, elegánsabbnak hat most az autó. Három új fényezés is bekerül a kínálatba, ezek szürke, fehér és ezüstszínűek
Vannak új tervezésű, 17 és 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák, illetve korszerűsítették a szövet- és a műanyag felületeket az utastérben, így a Honda CR-V belseje még jobb minőségű. Javítottak az utascella hangszigetelésén, így még csendesebb, pihentetőbb az autó vezetése.
Az új modellévtől bekerül a CR-V-be a Honda 2,2 literes i-DTEC dízelmotorja, amely még tavaly jelent meg az Accordban. Ez 150 lóerős, miközben nyomatéka 350 Nm, mindkét érték tízzel több, mint a korábbi variánsnál. Ennél talán fontosabb hír a vevőknek, hogy immár a dízelmotorhoz is kérhető automata váltó, az új szerkezet ötfokozatú.
Természetesen számos kényelmi és biztonsági extrával felszerelhető a CR-V, így továbbra is elérhető a radar vezérlésű tempomat funkció, amely megtartja a távolságot az elöl haladó autó mögött, miközben az ütközések hatását mérséklő fékrendszer figyelmezteti a vezetőt, ha ütközést jósol.