2010-re megújítja szabadidő-autóját a Honda. Az eredetileg 2007-ben bemutatott CR-V teljesen új első lökhárítót és hűtőmaszkot kap, miközben hátul módosított lökhárítót találunk. Egy kissé visszafogottabbnak, elegánsabbnak hat most az autó. Három új fényezés is bekerül a kínálatba, ezek szürke, fehér és ezüstszínűek

Vannak új tervezésű, 17 és 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák, illetve korszerűsítették a szövet- és a műanyag felületeket az utastérben, így a Honda CR-V belseje még jobb minőségű. Javítottak az utascella hangszigetelésén, így még csendesebb, pihentetőbb az autó vezetése.

150 lóerős dízelmotor automata váltóval
150 lóerős dízelmotor automata váltóval

150 lóerős dízelmotor automata váltóval

150 lóerős dízelmotor automata váltóval


Az új modellévtől bekerül a CR-V-be a Honda 2,2 literes i-DTEC dízelmotorja, amely még tavaly jelent meg az Accordban. Ez 150 lóerős, miközben nyomatéka 350 Nm, mindkét érték tízzel több, mint a korábbi variánsnál. Ennél talán fontosabb hír a vevőknek, hogy immár a dízelmotorhoz is kérhető automata váltó, az új szerkezet ötfokozatú.

Természetesen számos kényelmi és biztonsági extrával felszerelhető a CR-V, így továbbra is elérhető a radar vezérlésű tempomat funkció, amely megtartja a távolságot az elöl haladó autó mögött, miközben az ütközések hatását mérséklő fékrendszer figyelmezteti a vezetőt, ha ütközést jósol.