Viszonylag egyszerű filozófiát követnek a Wiesmann sportkocsijai. Végy egy bivalyerős BMW-motort és építs köré kétüléses, a vezetési élményre kihegyezett járgányt.
Létezik már többféle variáns, s Frankfurtban bővül a sor, elkészült a Roadster MF5. Alumíniumváz és üvegszálas műanyag karosszéria adja az alapot. A GT MF5-höz képest viszont 10 kilóval könnyebb a gép, hiszen már vászontetős. Egy alig egytonnás Lotus Elise-hez képest nehézkes a kocsi a maga 1370 kilójával, de a motor sem 220 lóerős.
Az MF5-be ugyanis a BMW M5 motorja kerül, amelyet hivatalosan csakis a Wiesmann kap meg a BMW-től. A V10-es blokk teljesítménye 507 lóerő, de a nyomaték sem elhanyagolható, 520 Nm. Így aztán kapunk is egy 2,7-es kilogramm/lóerő arányt, ami már jelzi a jármű képességeit.
3,9 másodperc kb. annyi idő, mint ezt a mondatot elolvasni. Ez viszont a Wiesmann Roadster MF5-nek elég, hogy százra gyorsuljon. A kézzel épülő modell, ugyanakkor ilyenkor még csak bemelegít, hiszen végsebességéhez a mutatónak háromszor ekkora utat kell bejárni. 310-ig meg sem áll. Azért az igencsak kérdéses, hogy nyitott tetővel mi történik ilyenkor az utastérben
Az a veszély nem is fenyeget minket, hogy ezt az élményt gyakran átéljük, tekintve, hogy a Wiesmann Roadster MF5 alapára 189 500 euró, vagyis valamivel több mint 51 millió forint.